Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@13:48:40 GMT

رییسی وارد زابل شد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۶۷۵۷

رییسی وارد زابل شد

رئیس جمهور در ادامه سفر به استان سیستان و بلوچستان، وارد زابل شد.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در دومین روز سفر از قبل اعلام نشده به سیستان و بلوچستان وارد زابل شد و مورد استقبال مسئولان این شهرستان و استان قرار گرفت.

‌رئیس جمهور در این سفر که وزرای کشور، نیرو، راه و شهرسازی، اقتصاد، صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس دفتر ر‌ئیس‌جمهوری حضور دارند، از نزدیک در جریان موضوعات، مسائل و مشکلات این شهرستان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور در فرودگاه زابل در جمع خبرنگاران هدف از سفر‌های استانی را آشنایی با مسائل و مشکلات مردم و تلاش برای حل آن‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: آشنایی با مدیران مناطق و شناخت ظرفیت‌های اقتصادی برای ایجاد اشتغال، رونق تولید، رفع مشکلات مردم و محرومین از اهداف سفر ما به استان است.

وی یکی از دغدغه‌های منطقه زابل را موضوع آب دانست و افزود‌: قبل از اینکه به این استان سفر کنم در نشست‌هایی با همکاران راهکار‌هایی برای این موضوع بررسی کردیم و دو یا سه راهکار پیشنهاد شده است.

رئیس جمهور گفت: در این سفر قرار است وزیر نیرو، با همراه مسئولان محلی و استاندار، برای موضوعات مطرح شده فکر کنند تا بتوانیم برای رفع دغدغه مردم گام جدی برداریم.

وی بیان کرد: پروژه راه‌آهن سیستان از مباحثی است که مطرح شده و در این سفر بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه باید برای رفع محرومیت این استان به صورت جدی تلاش شود افزود: با کوشش مسئولان و پیگیری دولت، تلاش خواهیم کرد تا محرومیت‌های سیستان و بلوچستان برطرف شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ابراهیم رییسی زابل رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد

رئیس اقلیم کردستان عراق در راس هیئتی از مقامات این اقلیم، برای دیدار و گفت‌وگو با مقامات ایرانی وارد تهران شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق، در راس هیئتی عالی رتبه از مقامات اقلیم کردستان، وارد تهران شد.

ناظم دباغ، نماینده اقلیم کردستان در تهران، درباره این سفر گفت: رئیس اقلیم کردستان عراق، به همراه هیئتی عالی رتبه از جمله، "شیخ جعفر شیخ مصطفی"، معاون رئیس اقلیم کردستان، "مصطفی سید قادر" معاون رئیس اقلیم کردستان، "دلشاد شهاب" مشاور ارشد رئیس اقلیم کردستان، "ریبر احمد" وزیر امور داخلی اقلیم کردستان، "فوزی حریری" رئیس دیوان، "عبدالله آکره‌ای" مشاور رئیس اقلیم کردستان در امور ایران و چند مقام دیگر، ظهر امروز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه جاری وارد تهران شد. 

وی افزود: قرار است در این سفر رسمی، رئیس اقلیم کردستان با مسئولان ارشد ایرانی، وزیر امور خارجه دیدار و رایزنی می‌کند.

نماینده اقلیم کردستان در تهران، در مورد اهداف سفر "نچیروان بارزانی" به ایران گفت: رئیس اقلیم کردستان، با هدف تقویت روابط دو جانبه ایران و اقلیم کردستان، بررسی مهمترین مسائل منطقه، گسترش روابط تهران و اربیل به  تهران سفر کرده و با مقامات عالی رتبه ایران، دیدار و گفت وگو می‌کند.

بارزانی: به توافق با ایران پایبندیم/ نمی‌خواهیم که اقلیم منبع تهدیدی برای همسایگان باشدبارزانی: اربیل به توافق امنیتی بین بغداد و تهران پایبند است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورزشگاه خرم‌آباد با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود
  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • امشب؛ دهمین گزارش تلویزیونی رئیس جمهور به مردم
  • ۳ جمله مهم از دیدار بارزانی با رئیس‌جمهور
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در تپه پیرزال سیستان
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است