Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-03@00:03:28 GMT

طرح نام من برای استانداری بوشهر شایعه است

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۷۳۷۴

طرح نام من برای استانداری بوشهر شایعه است

مهندس مسعود نصوری، به شایعات مطرح شده در خصوص تصدی استانداری بوشهر پایان داد و طرح نام خود در خصوص استانداری بوشهر را از اساس شایعه دانست.  به گزارش جنوب نیوز؛ مهندس نصوری،مدیر طرح نیروگاه اتمی ۲ و ۳ بوشهر در گفتگو با کیهان در بوشهر با اشاره به برخی گمانه‌زنی و رایزنی‌ها در موضوع استانداری بوشهر، اظهار داشت : بنده هیچ جلسه یا مشورت یا حتی مشارکتی در تصمیم گیری در زمینه تصدی استانداری بوشهر نداشته و طرف مشورت و مذاکره و رایزنی هم نبوده ام، لذا آنچه در رسانه ها و محافل مطرح شده صرفا گمانه زنی‌هایی بی پایه و اساس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به توفیق پروردگار در کنار افتخار آفرینان صنعت هسته ای کشورمان مشغول تلاش برای استقلال و آبادانی کشور هستم و تمایلی هم به اشتغال در استانداری بوشهر ندارم.

 نصوری عنوان کرد: خدمتگزاری به مردم را شریف، بافرهنگ و فهیم بوشهر، توفیقی است که بایست در برابر خداوند باری تعالی سجده شکر آن را بجا آورد ولی بی تردید برای پذیرش مسولیت استانداری بوشهر ظرفیت‌های با تجربه‌تر، قوی‌تر و شایسته‌تری وجود دارد.

مهندس نصوری هم اکنون مدیریت طرح نیروگاه اتمی ۲ و ۳ بوشهر را برعهده دارد و پیش از به عنوان مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی و معاون عمرانی استانداری بوشهر ایفای نقش نموده است.

این مقام مسول طی سال‌های فعالیت حرفه‌ای خود، بیشتر در زمینه‌های تخصصی ایفای وظیفه نموده و به نظر می رسد رد شایعه طرح نامش برای تصدی استانداری بوشهر نیز در همین راستا می باشد و به نقش آفرینی در حوزه‌های تخصصی بیش از دیگر عرصه‌ها علاقه‌مند است.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: استانداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ

آفتاب‌‌نیوز :

طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت Nexon در حال ساخت یک بازی MMORPG بر اساس مجموعه بازی تاج و تخت است.

به نقل از منبعِ Redanian Intelligence، این بازی در شمال قاره «وستروس» جریان دارد و مکان‌هایی همچون شهر «وینترفل» و «دیوار» در بازی حضور دارند. احتمال حضور مناطق دیگر دنیای نغمه یخ و آتش هم وجود دارد، اما این منبع فقط حضور شمال را می‌تواند تایید کند. وقایع این بازی بین فصل چهارم و پنجم سریال جریان دارد، هنگامی که «روس بولتون» مقام نگهبان شمال را در اختیار داشت و «جان اسنو» و «سمول تارلی» همچنان در دیوار حضور داشتند.

- اشخاص ذکر شده و همچنین نام‌های دیگر داستان بازی تاج و تخت به‌عنوان NPC در بازی حضور دارند و بازیکنان می‌توانند آن‌ها را ملاقات کنند، اما صداپیشگی آن‌ها توسط بازیگران سریال Game of Thrones انجام نشده است. صداپیشگان جدیدی در نقش این شخصیت‌ها صحبت خواهند کرد و تلاششان بر این است که تا حد امکان نحوه حرف زدن بازیگران سریال را تقلید کنند.

- ظاهرا این بازی دارای یک کمپین داستانی آنلاین خواهد بود.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • خاطرات مهندس جعفر شریف امامی از کار در راه آهن
  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس
  • واکنش رییس سازمان انرژی به شایعه ممنوعیت ورود بازرسان آژانس
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟
  • خانه های هلال کشور توسعه می یابند
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ