Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جواد اوجی وزیر نفت امروز پس از بازدید از بخش فراساحل و طرح‌های در حال تکمیل میدان گازی پارس جنوبی از جمله پالایشگاه فاز ۱۴ در جمع خبرنگاران، بیان کرد: خدا را شاکرم که توفیق داد تا اولین سفر کاری‌ام را در بازدید از منطقه عسلویه تجربه کنم، در این سفر از مجموعه پالایشگاه‌های گازی، مجتمع‌های پتروشیمی و سکو‌های بهره‌برداری پارس جنوبی بازدید داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تامین سوخت زمستانی را از مهمترین دغدغه‌های وزارت نفت در سال کنونی برشمرد و ادامه داد: بیش از ۷۰۰ میلیون مترمکعب یا به عبارتی ۷۰ درصد گاز مصرفی کشور از استان بوشهر و مجموعه پالایشگاه‌های فاز‌های دریایی پارس جنوبی تامین می‌شود.

وزیر نفت با قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران این بخش، افزود: از مجموعه کارکنان صنعت نفت و بخش پیمانکاری که نهایت همکاری و تلاش را انجام دادند، تشکر می‌کنم.

اوجی با اشاره به اینکه تعمیرات اساسی بخش خشکی و فراساحل پارس جنوبی رو به اتمام است، گفت: در همین راستا دیشب جلسه‌ای با مجموعه مدیران پارس جنوبی در بخش بالادست و پایین‌دست و در حوزه پتروشیمی برگزار شد و در این جلسه آخرین وضعیت تعمیرات اساسی انجام‌شده، طرح‌های در حال اجرا و چالش‌های پیش روی بهره‌برداری از میدان گازی پارس جنوبی مطرح و بررسی شد.

او عنوان کرد: با تصمیمات گرفته شده در سال کنونی حداکثر بهره‌برداری و برداشت گاز از میدان مشترک پارس جنوبی انجام شود.

بیشتر بخوانید

بازدید وزیر نفت از یک سکوی گازی پارس جنوبی و بندر سیراف پارس نخستین ردیف شیرین‌سازی گاز فاز ۱۴ پارس جنوبی تا اوایل سال آینده راه‌اندازی می‌شود تامین سوخت برای زمستان یکی از اولویت‌های کنونی صنعت نفت است

وزیر نفت درباره بازدید از پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی نیز بیان کرد: پالایشگاه این طرح، آخرین پالایشگاه زنجیره خشکی پارس جنوبی است که اولین ردیف شیرین‌سازی آن در فصل زمستان به بهره‌برداری خواهد رسید و به کمک شبکه گازی کشور می‌آید.

اوجی گفت: نخستین ردیف شیرین‌سازی پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی زمستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیرنفت پارس جنوبی میدان گازی عسلویه فاز ۱۴ پارس جنوبی پالایشگاه فاز ۱۴ بهره برداری وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، حمیدرضا قانعی گفت: در زمان حاضر، ۲۷ سالن سینما در فارس فعال است و امسال هم چندین پروژه سینمایی شهرستان‌های مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اعلام کرد: سالن‌های موجود سه شهرستان کوهچنار، بوانات و خرم بید به تجهیزات سینمایی مجهز شدند و تا پایان خرداد وارد چرخه اکران‌های سینمایی می‌شوند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: اسفند پارسال پردیس نخل لارستان با سه سالن درجه یک به بهره‌برداری رسید و نمایش در پردیس سینمایی یاس فسا هم آغاز شد.
قانعی اضافه کرد: هر چند به صورت رسمی این ۲ پردیس سینمایی هنوز افتتاح نشده اما بهره برداری از آنها اسفند پارسال آغاز شده است تا مردم فسا و لارستان از اکران‌های نوروزی بهره‌مند شوند.
قانعی با اشاره به افتتاح ۱۷ سالن سینما در شیراز تا پایان امسال گفت: با همکاری حوزه هنری و شهرداری شیراز، پردیس سینمایی استاد تارخ تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • ایران در ردیف کشورهای برتر حوزه ساخت سد و نیروگاه‌های بر‌ق‌آبی
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده