Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از جامعه مدرسین، آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  در دیدار حجت الله  عبدالملکی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: امروز به برکت دولت انقلابی فرصت ارزشمندی برای خدمت در اختیار مدیران جوان و با انگیزه قرار گرفته است و باید از این فرصت برای خدمت به نظام اسلامی و مردم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  ادامه داد: وزارتخانه کار یک مجموعه بسیار بزرگ مردمی است که امروز خداوند متعال امکان خدمت را به شما داده است که باید از این لحظه‌ها استفاده شایسته داشته باشید.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اصلاح ساختار‌های اداری را از ضروری‌ترین اقدامات دولت انقلابی دانست و گفت: تا زمانی که ساختار‌های بیمار سیستم اداری اصلاح نشود بسیاری از خدمات و اقدامات صورت گرفته بی اثر خواهد ماند.

آیت الله حسینی بوشهری ضمن تاکید مجدد بر اصلاح ساختار این مجموعه عنوان کرد: متاسفانه مدیران و افراد پاکدست و دلسوز به علت ضعف سیستم و مشکلات سیستم اداری حذف می‌شوند و انگیزه خدمت از آن‌ها سلب می‌شود بنابراین باید ساختار‌ها را اصلاح کرد تا بشود از مدیران انقلابی دلسوز و با انگیزه در مجموعه مدیریت دولتی استفاده کرد.

او  انقلاب اسلامی ایران را انقلابی مردمی دانست و افزود: تا زمانی که مردم در کنار مدیران باشند کشور از هر نوع فتنه و گزندی در امان خواهد ماند.

رئیس جامعه مدرسین افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی مردم ما در این روز‌ها مشکل بیکاری ، تورم و گرانی است و دشمن هم از این حربه برای دلسرد کردن مردم و فاصله انداختن بین آن‌ها و مسئولین نظام اسلامی استفاده می‌کند که باید مراقب نقشه‌های شوم و فتنه‌های دشمنان باشیم.

او گرفتن فکر و اندیشه مردم و تهی کردن آن‌ها از هرگونه تفکر و تعقل را از دیگر توطئه‌های دشمنان برشمرد و افزود: دشمن بیکار ننشسته و آنچه که بیشتر از جنگ نظامی خطرناک‌تر است همین است که دشمن می‌خواهد فکر و اندیشه مردم را بگیرد و در واقع آن‌ها را از تصمیم‌گیری و مسئولیت پذیری در کشور دور کند.

رئیس جامعه مدرسین اضافه کرد: وظیفه شما مدیران در این شرایط بسیار سنگین است و باید این فتنه‌ها را رصد کنید و با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های تدافعی توطئه‌های دشمنان را ناکام کنید.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: حوزه علمیه قم در کنار وزارت تعاون ،کار و  رفاه اجتماعی خواهد بود و آمادگی دارد از همه توان خود برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های مردمی این وزارتخانه استفاده کند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه علمیه قم جامعه مدرسین وزارت کار رئیس جامعه مدرسین ساختار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با تقدیر از نیروی انتظامی در به کارگیری طرح نور، عزم و اراده فراجا در برخورد با مفاسد اجتماعی را تحسین و تصریح کرد: نیروی انتظامی خطر را به خوبی احساس کرده است و اینکه قرار است طرح نور را ادامه دهند، کار بسیار خوبی است.

وی در گفت‌وگو با رسا، با بیان اینکه لازم است با بدحجابی و سایر ناهنجاری‌ها مقابله صورت گیرد، در خصوص جلسه روز جمعه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سردار رادان، اظهار داشت: جلسه گذشته بسیار پربار بود و از این که با قدرت در حال ادامه دادن هستند خوشحال شدیم؛ از روحیات سردار رادان که در جلسه با علما تجلی پیدا کرد خوشحال شدیم.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه گزارش کاملی از سوی سردار رادان در خصوص معضلات اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی به اعضای جامعه مدرسین، ارائه شد، تصریح کرد: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

وی در پایان بر لزوم همراهی دستگاه ها در پشتیبانی و اجرای طرح نور تأکید کرد.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901382

دیگر خبرها

  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • کدام دستاورد‌های دولت رئیسی را می‌توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پروژه قهرمان‌سازی از رئیسی؛ کدام دستاورد دولت در قالب فیلم و سریال می‌گنجـد؟
  • کدام دستاوردهای دولت رئیسی را می توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب