Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی وحیدی پور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شیراز اظهار داشت: هزینه سنگین دارو، کمبود خدمات بهداشتی، درمانی شامل فیزیوتراپی، تشخیص MRI مهم‌ترین معضل و مشکلات جامعه هدف محسوب می‌شود.

وی با ا شاره به اینکه هزینه‌های سرسام‌آور درمانی و بهداشتی بیماران که بسیاری از قشر آسیب‌پذیر جامعه هستند بر دوش خانواده‌های آنان سنگینی می‌کند، افزود: تشدید تحریم‌های ظالمانه از سوی استکبار و نیز خروج دارو‌های بیماران MS که بیشتر وارداتی از لیست ارز دولتی، کم شدن و افزایش شدید قیمت‌ها در بازار از دیگر مواردی است که بیماران با آن روبه‌رو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم‌مقام و سخنگوی انجمن بیماری MS در ا ستان فارس خاطرنشان کرد: برای مقابله با تنگنا‌ها پیش روی بیماران، انجمن MS استان فارس در اقدامی جهادی با تشکیل یک واحد آموزشی و کارورزی برای ایجاد اشتغال از جهاد گران عرصه آموزش بر پایه تجارب بسیج سازندگی سپاه ثارالله (ع) شیراز حرکت جدی را آغاز کرده است.

وحیدی پور با تأکید بر اینکه اشتغال‌زایی، مناسب‌ترین شیوه برای خروج بیماران از تنگنا‌های اقتصادی، کاهش استرس ناشی از عوارض این بیماری است، تصریح کرد: این انجمن با دعوت از تمامی خیران و نیز سازمان‌های حمایتی درخواست می‌کند در اقدامی جهادی و خداپسندانه در کنار بیماران MS قرار گیرند.

وی بیان داشت: بازگشایی دفتر مرکزی انجمن MS استان فارس برای تسهیل و خدمات مردمی و رفاهی واقع در خیابان زند بعد از خیام روبه‌روی بیمه تأمین اجتماعی طبقه سوم آماده پذیرای خیران است.

قائم‌مقام انجمن بیماری MS اضافه کرد: شعبه دوم این مرکز با عنوان کارگزاری و خدمات درمانی، آموزشی و کارآفرینی واقع در خیابان سپاه شمالی کوچه ۶ برای مراجعه بیماران آماده است.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: انجمن حمایت از بیماران ام اس اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • زهره حمیدی وضعیت بیماری‌اش را تشریح کرد؛ بعد از بیماری یک انسان جدیدتر شدم