Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@00:03:54 GMT

عصبانیت شدید مدافع سویا از لغو انتقال به چلسی

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۸۲۲۸

عصبانیت شدید مدافع سویا از لغو انتقال به چلسی

ژول کونده، مدافع فرانسوی، از این که مدیران سویا در دقایق آخر اجازه انتقال او به چلسی را صادر نکردند بسیار عصبانی است و تماس‌ مدیران این باشگاه را بی پاسخ گذاشته است.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی آغاز درخشانی در این فصل داشت و دو پیروزی و یک تساوی از سه بازی ابتدایی سخت خود کسب کرد. رکورد صددرصد پیروزی آنها با تساوی 1-1 برابر لیورپول به پایان رسید و آنها در حالی که 10 نفره بودند از این دیدار تنها یک امتیاز کسب کردند اما پیش از آن موفق شدند دو پیروزی درخشان 0-3 و 0-2 برابر کریستال پالاس و آرسنال به دست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شده تا بسیاری از مربیان و بازیکنان نگاه حسرت باری به استمفوردبریج داشته باشند.

یکی از بازیکنانی که در آستانه پایان دادن به این حسرت قرار داشت ژول کنده، مدافع میانی سویا، بود که حالا حاضر نیست پاسخ تماس‌های لوپتگی، سرمربی تیم، و مونچی، مدیر فوتبال باشگاه، را بدهد. این موضوع از سوی پادکست فوتبال اسپانیا مطرح شده که مدعی است کونده پس از رد پیشنهاد 43 میلیون پوندی از سویا بسیار عصبانی است و از آن زمان پاسخی به تماس‌های سرمربی و مدیر سویا نداده است.

 

 

باشگاه اسپانیایی خواهان دریافت مبلغی در حدود 68.5 میلیون پوند برای این بازیکن 22 ساله بود. علیرغم فروش کورت زوما، هم تیمی کونده در تیم ملی فرانسه، به وستهام با قراردادی به ارزش 30 میلیون پوند، چلسی حاضر به انجام این معامله نشده و پیشنهاد دیگری را ارائه نکرد.

مونچی تایید کرده بود که باشگاه‌های بسیاری خواهان جذب کونده بودند اما چلسی تیمی بود که این بازیکن دوست داشت پیراهن آن را بر تن کند. او در ابتدای این هفته گفته بود که این بازیکن پیشنهادات بسیاری را رد کرده و چلسی را انتخاب کرده اما هرچه زمان بیشتر می‌گذرد، کار جدایی او نیز سخت‌تر می‌شود.

چلسی سویا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی سویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

چلسی و تاتنهام در چارچوب دیدار معوقه از هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که بازی با برتری 2-0 شاگردان مائوریسیو پوچتینو همراه شد.

دانلود (26.4MB)

دیگر خبرها

  • عصبانیت پوستکوگلو: کوتاه‌‌ترین کنفرانس ممکن!
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • ضربه سر زیبای چالوبا؛ گل اول چلسی به تاتنهام (چلسی 1-0 تاتنهام)
  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • یان ماتسن گزینه جانشینی آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ
  • تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی به ۸ گروه کالایی در سال ۱۴۰۳+ جزییات
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند