Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسین علی زاهدی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره با اشاره به حضور آیت‌الله رئیسی در میان مردم محروم و سفر به خوزستان و سیستان و بلوچستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران محصول ارتباط بدون تشریفات مردم و رهبران انقلاب بود و حضور متواضعانه و بدون تشریفات رئیس جمهور در کنار مردم محروم، مایه امیدواری است و امیدواریم مردمی بودن دولت ادامه داشته و منجر به رفع مشکلات مردم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه خرمدره با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب، مبنی بر ترمیم آسیب‌های وارده بر اعتماد عمومی گفت: ترمیم عملکرد مسؤولان و حل و فصل مشکلات فرهنگی و اقتصادی جامعه، مهم‌ترین راهکار برای ترمیم اعتماد عمومی مردم به عنوان یک سرمایه عظیم اجتماعی است.

وی افزود: اگر چه حل همه نواقص در کوتاه مدت، ممکن نیست، در عین حال مردم  احساس می‌کنند که مسؤولان خود را تافته جدا بافته نمی‌دانند و به فکر حل مشکلات آن‌ها هستند.

زاهدی پور تصریح کرد: سلامت اعتقادی و اخلاقی مبتنی بر تقوای الهی، افتخار بودن نوکری و خدمت به مردم، مبارزه با فساد در حوزه‌های مختلف، قانون‌گرایی خردمندانه همراه با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور و تلاش در بهره‌مندی از ظرفیت‌های کشورهای قابل اعتماد از مهمترین‌ شاخص‌های مسؤولان برای کسب اعتماد مردم و ارتقای جایگاه ایران اسلامی است. 

امام جمعه خرمدره با اشاره به اجلاس بغداد ادامه داد: حضور عزت مندانه وزیر خارجه ایران اسلامی در اجلاسیه بغداد چه به لحاظ بیانات استکبار ستیزانه و چه در ارتباط با تعیین جایگاه فیزیکی و سفر به کشور هم پیمان یعنی سوریه، نماد دیپلماسی هوشمندانه و مبتنی بر عزت، حکمت و مصلحت بود. 

وی با بیان اینکه توجه به هم پیمانان از ارکان پویایی دیپلماسی و نماد اقتدار یک کشور است، افزود: این اقتدار در حالی اتفاق می‌افتد که سربازان آمریکایی در وضعیتی شبیه به ویتنام از افغانستان فرار می‌کنند.

زاهدی‌پور با بیان اینکه حوادث افغانستان در حالی است که آمریکا هزار میلیارد دلار برای حضور در افغانستان هزینه کرده است، ادامه داد: ایالات متحده امریکا از سوی دیگر با پذیرش ضمنی شکست طرح معامله قرن، مجبور به ارائه طرح صلح بلند مدت با فلسطینی‌ها می‌شود. 

امام جمعه خرمدره با اشاره به طرح بایدن مبنی بر صلح بلند مدت با فلسطینی‌ها تصریح کرد: طرح صلح بلندت مدت با فلسطینی‌های بایدن هم همانند طرح معامله قرن ترامپ محکوم به شکست است.  

وی با اشاره به نواقص موجود در ارتباط با شهرسازی خرمدره افزود: از شورای شهر می‌خواهیم که با برنامه‌ریزی دقیق و با تعیین جدول زمانی مشخص برای شهرداری و نظارت دقیق و شبانه‌روزی، نسبت به تحولات چشمگیر در این شهر اقدام کند. 

زاهدی‌پور اظهار کرد: همچنانکه در دیدارهای خصوصی تأکید کرده‌ایم، اعضای شورای شهر ضمن پرهیز از سیاسی‌کاری و نگاه حاشیه‌ای به عضویت در شورای شهر و با نگاه عمل گرایانه و مبتنی بر ولایتمداری و تأکید بر معماری اسلامی، صرفاً به فکر بهبودی مؤلفه‌های مبلمان شهری این شهر باشند و در این زمینه از دیدگاه‌های مردم و به ویژه متخصصین استفاده کنند.

انتهای پیام/73002/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر خرمدره امام جمعه خرمدره زاهدی پور رئیس جمهور بدون تشریفات زاهدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، هزاران دانشجو در ونزوئلا روز سه‌شنبه در شهر کاراکاس پایتخت این کشور برای حمایت از مردم فلسطین به خیابان‌ها آمدند.

دانشجویان در حالی که از دانشگاه بولیواری به سمت مجلس ملی می رفتند، پوسترهایی را حمل می کردند و شعارهایی علیه تجاوزات و نسل کشی اسرائیل در فلسطین سر می دادند.

«فادی الزابن»، سفیر فلسطین در این تظاهرات گفت: «فلسطین ۷۵ سال منتظر عدالت بوده و از حق موجودیت خود دفاع کرده است. اسرائیل نوار غزه را به قبرستان کودکان و زنان تبدیل کرده است. من می پرسم چند کودک دیگر باید قبل از رسیدن ما به استقلال بمیرند؟»

وی گفت که اسرائیل در غزه ۵۰۰ مدرسه و مرکز آموزشی به همراه پنج دانشگاه را ویران کرد و ۸۰ رئیس دانشگاه را کشته است.

این نخستین تظاهرات حمایت از فلسطین در ونزوئلا نیست و در جریان جنگ علیه غزه تا کنون در چند نوبت مردم ونزوئلا خواستار توقف جنگ غزه شده‌اند.

نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا روز دوشنبه گفته بود: «جوانان جهان باید برای افشای نسل‌کشی مردم فلسطین [با مجوز بنیامین] نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، به خیابان‌ها بریزند و خواستار صلح فوری باشند.»

پیش از این نیز، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا قوانین بین اللملی را نقض و هرج و مرج به پا می‌کند.

پیشتر نیز، نیکلاس مادورو گفته بود که اسرائیل بیمارستان‌های نوار غزه را بمباران و بیماران، مجروحان و آوارگان فلسطینی را قتل‌عام می‌کند. رئیس‌جمهور ونزوئلا افزوده بود که رژیم صهیونیستی بذر یک ایدئولوژی خطرناک‌تر از نازیسم را ابتدا علیه مردم فلسطین و سپس همه ملت‌های عربی و اسلامی و همچنین مسیحیان کاشته است.

کد خبر 6093687

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد