Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@22:54:22 GMT

عمل به وعده‌ها کلید اصلی بازسازی اعتماد عمومی است

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۹۳۳۳

عمل به وعده‌ها کلید اصلی بازسازی اعتماد عمومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام آیت نعمتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه نظام اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی بنیانگذاری شده، بازسازی اعتماد عمومی را مهمترین وظیفه دولت سیزدهم دانست.

وی افزود: مسؤولان تنها با نزدیک شدن به مردم و با حضور میدانی و گره گشایی از زندگی مردم می‌توانند نسبت به بازسازی اعتماد مردمی اقدام کنند، چرا که مردم تنها در صورت احساس تغییرات ملموس در زندگی خود به مسؤولان اعتماد خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان نیر از عمل به وعده‌ها به‌عنوان کلید اصلی بازسازی اعتماد عمومی نام برد و بیان کرد: این حضور  بی واسطه مسؤولان در میان مردم خود به تنهایی حس امید به آینده را در مردم زنده می‌کند.

وی به موضوع  رسیدگی به ترک فعل مسؤولان در امر خدمت‌رسانی به مردم نیز اشاره کرد و گفت:  رسیدگی به ترک فعل مسؤولان نباید به گروکشی حزبی و جناحی تبدیل شود.

نعمتی به اجلاسیه بغداد نیز اشاره کرد و افزود: این اجلاسیه تحت تاثیر حضور مقتدرانه ایران قرار گرفت چراکه مواضع عزتمندانه و حکیمانه ایران اسلامی در حمایت از جبهه بین المللی مقاومت و بیان جنایت‌های غرب، برای تیم دیپلماسی کشور  موفقیت بزرگی بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیر، بازسازی ساختار فرهنگی کشور را اولویت اول دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ دانست و تصریح کرد: شایسته است مسؤولان در برنامه‌ریزی‌های حوزه فرهنگی کشور، بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

وی با اشاره به تاثیر فضای مجازی در زندگی مردم بیان کرد: امروز فضای مجازی به اصلی‌ترین درگاه تولید محتوا تبدیل شده و از این‌رو لازم است تا صدور مجوزها و تنظیم‌گری‌ها به‌صورت متحد و یکپارچه به سمت نظام جامع رسانه‌ای و فرهنگی سوق پیدا کند.

امام جمعه شهرستان نیر، فرهنگ را زیر ساخت دانست و اذعان کرد: بسیاری از خطاها در بخش‌های مختلف ناشی از فرهنگ نامناسب است که باید برای فرهنگ‌سازی صحیح و پیوست فرهنگی در تمام زمینه‌ها و بخش‌ها اهتمام جدی انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره برق، جهاد کشاورزی، مرکز بهداشت و درمان شهرستان، آب و فاضلاب، دارالقرآن شهرستان، سپاه و نیروی انتظامی شهرستان نیر در قضیه کرونا از تلاش‌های مسؤولان شهرستان نیز در طرح محرومیت‌زدایی روستای دوشانلو و همچنین گروه جهادی شهرستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه نیر دولت سیزدهم تحقق عدالت عمل به وعده ها مدیریت جهادی بازسازی اعتماد شهرستان نیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی

محمدرضا آمویی، فرماندار کرمانشاه از نوسازی و درجاسازی واحد‌های فرسوده واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی روستا‌های تابعه براساس مصوبات شورای مسکن استان در بخش‌های روستایی از جمله بیلوار، کوزران، ماهیدشت و فیروزآباد خبر داد.

وی اظهار کرد: واحد‌های فرسوده این مناطق می‌توانند صرف رعایت درجاسازی و نوسازی برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: دهیاران و شورای اسلامی مربوطه می‌توانند به واحد‌های واقع در محدوده‌های مورد نظر در روستا‌های خود و ابلاغ لازم به مالکان به منظور مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان و اخذ تسهیلات بازسازی و احداث واحد نوسازی عمل کنند.

این مسئول بیان کرد: در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده مالکان مورد نظر خواهد بود، لذا با استفاده از این فرصت ایجادی می‌توانند در راستای بازسازی واحد‌های فرسوده این مناطق اقدام لازم را انجام دهند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند