Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دکتر سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی در پیامی درگذشت محمد حضرتی، مدیر اداره کل فناوری اطلاعات و آمار بیمه ایران و علی مراد مرادی، مدیر امور اداری بیمه دانا را تسلیت گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا ، دکتر سلیمانی در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان، این ضایعه دردناک را به خانواده بزرگ صنعت بیمه که در این سالهای پر التهاب مبارزه با بیماری منحوس کرونا، در صف مقدم خدمت بوده‌اند و بسیاری از عزیزان در راه خدمت به مردم جان خود را فدا کردند، تسلیت گفت و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای آن مرحومین علو درجات و غفران الهی درخواست کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یاد و خاطره جان باختگان خدمت و مدافعان امنیت اقتصادی را گرامی می‌داریم، یقیناً یاد سرشار از احترام این عزیزان هیچگاه از لوح روزگار محو نخواهد شد و از پروردگار بلندمرتبه برای شادی روح جانباختگان ارجمند صنعت بیمه، مغفرت و رحمت و برای بازماندگان آنان بردباری و تحمل، مسألت دارم.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مومنی: ببینید عزیزان با نرخ تورم در ایران چه گلی کاشته‌اند!
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌