Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:09:59 GMT

هشدار کارشناسی نسبت به وضعیت نامناسب شاخص‌های اقتصادی

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۹۶۲۴

هشدار کارشناسی نسبت به وضعیت نامناسب شاخص‌های اقتصادی

یک کارشناس اقتصادی ضمن بیان اینکه روند آینده تورم حتما صعودی خواهد بود، گفت: راهکارها و وعده‌هایی که برای مهار تورم مطرح می‌شود، ساده‌اندیشانه است و جواب موثری نخواهد داد.  

لطفعلی بخشی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای مهار تورم باید مسیرهایی که تورم و اقتصاد کشور را به این وضع نامناسب رسانده است، درست و دقیق شناسایی شوند تا بتوان مسائل اقتصادی از جمله تورم بالا را رفع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وعده‌ها و راهکارهایی که در حال حاضر از سوی مسئولان برای مهار تورم و یا اصلاحات اقتصادی مطرح می‌شود، ساده‌اندیشانه و خوش‌بینانه است که نتیجه موثری نخواهد داشت.  

وی روند پیش‌روی تورم در ماه‌های آینده را با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی صعودی پیش‌بینی کرد و گفت: تورم ۴۵.۲ درصدی ثبت شده در مردادماه حتما در ماه‌های آینده روند افزایشی پیدا خواهد کرد.  

این کارشناس اقتصادی ادامه داد: در حال حاضر شاخص‌های اقتصادی چون رشد اقتصادی، اشتغال، کسری بودجه و ... که وضعیت و حال اقتصاد ایران را بازگو می‌کنند، در بدترین وضعیت خود در مقایسه به ۴۰ تا ۵۰ سال گذشته قرار دارد.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اقتصاد تورم اقتصاددان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم

به گفته شهروندخبرنگار ما قطار تهران به مقصد یزد در روز ۱۴ اردیبهشت ماه که با تاخیر ۲ ساعته به راه افتاده بود از یک سو مسافران را رنجیده خاطر کرد، اما بیشترین موضوعی که موجب نارضایتی آنها شد وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار بود به طوری که از سقف این قطار آب چکه می‌کرد و کف قطار را آب فرا گرفته بود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم وضعیت قطار را به نمایش گذاشت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام و احترام قطار شماره ۶۲۰ تهران به یزد که ساعت ۲۳:۲۵ روز۱۴ اردیبهشت ماه باید حرکت می‌کرد در اتفاقی نادر ساعت ۲۳.۲۰ برای مسافران پیامک تاخیر ۹۰ دقیقه آمد و نهایتا پس از ۲:۳۰ ساعت تاخیر و سردرگمی مسافران؛ قطار حرکت کرد. این تصاویر وضعیت قطار را نشان می‌دهد. لطفا پیگیری کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

تاخیر در حرکت اتوبوس‌های شرکت واحد صدای مسافران برخی از مناطق پایتخت را درآورد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • «همتی» برای چاپ پول نیست! | آمارهای واقعی از وضعیت پولی کشور
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • هشدار نگران‌کننده یک اقتصاددان نسبت به تشدید تورم/ نرخ واقعی تورم کشور چه عددی است؟
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • افت شاخص انتظارات تورمی به پیش از آغاز تحریم/ تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • بانک مرکزی وضعیت ارزی کشور را بهبود بخشید
  • پیش‌بینی از وضعیت بازار اجاره‌بها/ رشد قیمت در راه است یا بازار مهار می‌شود؟
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن