Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، در واکنش به انتقادهایی که از عملکرد ضعیف و اضافه وزنش شده به شوخی گفت پیراهنی که در اختیارش قرار داده شده گشاد بوده است.

کار نیمار در بازگشت از تعطیلات تابستانی از آنچه انتظارش را داشت سخت‌تر شد. بازیکن برزیلی جز آخرین بازیکنانی بود که به تمرین پاری سن ژرمن برگشت چرا که به همراه تیم ملی برزیل در فینال کوپا آمه‌ریکا حضور داشت (که با شکست برابر آرژانتین همراه شد).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدیوهای منتشر شده از او در طول تابستان باعث شد که انتقادات بسیاری از شرایط بدنی و اضافه وزن او صورت بگیرد. موضوعی که در هنگام بازگشت او به پاریس نیست مایه تمسخر هم تیمی‌هایش شد.

او هفته گذشته عملکرد خوبی را در ترکیب پاری سن ژرمن به نمایش نگذاشت و در دقیقه 66 جایش را به لیونل مسی داد که اولین بازی خود با پیراهن پی اس جی را انجام دهد. «بازگشت پیچیده»، «دور از آمادگی»، «بی‌اثر در بازی تیمی» و «عدم همکاری در کارهای دفاعی» از جمله انتقاداتی بود که پس از پیروزی برابر ریمس در رسانه‌های فرانسوی دیده می‌شد.

پس از پیروزی 0-1 برزیل برابر شیلی در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی، شبکه‌های اجتماعی پر از اظهاراتی درباره عملکرد ضعیف نیمار شد. اکثر این انتقادات به اضافه وزن او برمی‌گشت که باعث شد او با شوخی به آن اشاره کند. نیمار پس از بازی با انتشار استوری‌هایی در صفحه اینستاگرام خود ضمن تایید این که بهترین بازی ممکن را ارائه نداده، به موضوع اضافه وزن خود اشاره کرده و نوشت:« سایز پیراهن لارژ بود. من در وزن معمول خودم هستم. در بازی بعدی از آنها می‌خواهم که پیراهن مدیوم را به من بدهند.» این نوشته با شکلک‌های خنده همراه بود تا شوخ طبعی این بازیکن را به رخ بکشد. / ورزش سه

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اضافه وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تیاگو سیلوا در پیراهن فلومیننزه / عکس

سیلوا وقتی ۲۴ سال داشت، فلومیننزه را به مقصد فوتبال اروپا ترک کرد.

تیاگو سیلوا در پایان فصل 24-2023 از چلسی جدا می شود و به باشگاه فلومیننزه برزیل خواهد پیوست. سیلوا که پیش از انتقال به میلان در سال 2009، سه سال در این تیم بازی کرده بود، قرارداد دو ساله خود با فلومیننزه را امضا کرد. این مدافع با تجربه برزیلی بعد از ۱۵ سال فعالیت در فوتبال اروپا و بازی در پیراهن میلان، پاری سن ژرمن و پاری سن ژرمن به فوتبال برزیل برمی گردد تا در آستانه ۴۰ سالگی، مقطع پایانی دوران حرفه ای خود را در کشورش سپری کند.

رسمی؛ بازگشت تیاگو سیلوا به فلومیننزه پس از 15 سال

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • وقتی پیراهن رئال را می پوشید سوپرمن می‌شوید!
  • «به آمار مزخرف ام باپه نگاه نکنید؛ بر خلاف او، مسی و نیمار همه‌جای زمین حضور داشتند»
  • استقلال سر داوری شوخی ندارد! (عکس)
  • رونمایی از تیاگو سیلوا در پیراهن فلومیننزه / عکس
  • اینیستا پس از گل به یادماندی مقابل چلسی: نمی تونم بگم چه حسی داشتم، فقط دویدم و پیراهنم رو درآوردم / زیرنویس فارسی
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم