Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بیمارستان شهید کامیاب مشهد گفت: خوشبختانه بالغ بر ۷۰ درصد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان شهید کامیاب مداوا می‌شوند و پس از بهبودی کامل ترخیص می‌شوند.

به گزارش قدس آنلاین، مسعود خانی با بیان اینکه بالغ بر ۷۰ درصد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان شهید کامیاب با بهبودی کامل ترخیص شده‌اند، اظهار کرد: امیدواریم این آمار افزایش یابد و شاهد بهبودی کامل تمامی مبتلایان به کووید ۱۹ باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بیمارستان شهید کامیاب مشهد ۲ بخش مراقبت‌های ویژه با ظرفیت ۱۸ تخت در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته و همه روزه ظرفیت این بخش‌ها به‌صورت ۱۰۰ درصد تکمیل است زیرا با ترخیص یک بیمار، بیمار دیگر جایگزین می‌شود.

مدیر بیمارستان شهید کامیاب تأکید کرد: خوشبختانه وضعیت بیماران کرونایی بستری در بیمارستان شهید کامیاب خوب است و این بیماران ترومایی هستند که مبتلا به کووید هم شده بودند و پس از بهبودی کامل از هر دو بیماری ترخیص می‌شوند.

وی با بیان اینکه روزانه ۲۶۰ بیمار پذیرش و به همین تعداد ترخیصی داریم، خاطرنشان کرد: از مجموع مراجعاتی که هر روز به اورژانس بیمارستان شهید کامیاب انجام می‌شود، ۶۸ درصد آنان موارد بستری و ۳۲ درصد دیگر موارد سرپایی هستند.

خانی اضافه کرد: بیشتر موارد کرونای روزانه از نوع دلتا و موارد خانوادگی هستند، تمام تلاش کادر درمان بیمارستان شهید کامیاب این است که این افراد با سلامتی کامل از این مرکز درمانی ترخیص شده و به کانون گرم خانواده‌هایشان بازگردند.

وی درصد بهبودی‌ها در روزهای اخیر را امیدوارکننده دانست و گفت: خوشبختانه بالغ بر ۷۰ درصد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان شهید کامیاب مداوا می‌شوند و پس از بهبودی کامل ترخیص می‌شوند.

مدیر بیمارستان شهید کامیاب مشهد افزود: تزریق واکسن کرونا در بحث پیشگیری از ابتلاء به کووید ۱۹ بسیار کمک کرده و امیدواریم که با افزایش سرعت‌گیری در روند واکسیناسیون جامعه هدف در موعد مقرر و حتی زودتر از آن واکسینه شوند اما نکته مهم، تداوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پس از انجام واکسیناسیون بوده و نباید دریافت واکسن را به معنای کنار گذاشتن ماسک، حضور در تجمعات و جمع‌های شلوغ، عدم رعایت فاصله اجتماعی و عدم شست‌وشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون قلمداد کنیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بهبودی بیماری بستری کرونایی بیمارستان کامیاب مشهد بهبودی کامل کامیاب مشهد ۷۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، اخیرا گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد ۱۰۰ وارد کننده اصلی کشور طی سال ۱۴۰۲ را با جزئیات تهیه کرده است. شرکت های بازرگانی دولتی ایران، آوا تجارت صبا، پشتیبانی امور دام و ماهیدشت کرمانشاه، خودروسازی مدیران، وزارت دفاع، پاک دیده، کرمان موتور، کوروش موتور، اکسون، غذایی کوروش، ذوب اهن، بهمن موتور، صبا پیشرو، طبیعت، ایران خودرو دیزل، داریا همراه پایتخت، فولاد مبارکه، کروز، سایپا و آرین موتور در صدر این لیست قرار دارند.

در این لیست واردات شرکت بازرگانی دولتی حدود ۴۲ درصد و کالای ترخیص شده شرکت پشتیبانی امور دام ۵۳ درصد کاهش یافته است. اما واردات شرکت ماهیدشت کرمانشاه حدود ۱۱۲ درصد و ترخیص اقلام مرتبط با وزارت دفاع ۱۲۳ درصد افزایش یافته است. واردات شرکت فولاد مبارکه تقریبا نصف شده اما ترخیص اقلام مرتبط با شرکت خدمات حمایت کشاورزی ۵۲درصد زیاد شده است.

در فهرست برترین های واردات ۱۴۰۲ واردات شرکت توسعه کشت و صنعت اکسون ۲۳۶ درصد افزایش یافته است.

چندی قبل بانک مرکزی هم اعلام کرده بود؛ جزییات ارز تخصیص یافته و تامین شده برای شرکت های مختلف را منتشر خواهد کرد. جزئیات این فهرست می تواند تا حدودی وضعیت اولویت دهی تخصیص ارز به شرکت ها و بنگاه های اقتصادی را شفاف کند و از این طریق می توان یک برآورد اولیه از میزان ارز دولتی و نیمایی تخصیص یافته به این شرکت ها در دست داشت.

کد خبر 847365 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم وزارت دفاع بانک مرکزی

دیگر خبرها

  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • رشد ۹۰ درصدی رصد کامل دارو‌های استراتژیک در سامانه تیتک
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس