Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «شیخ احمد قبلان» مفتی لبنان از سیاست‌های تحریمی ایالات متحده آمریکا در قبال این کشور به شدت انتقاد کرد. وی در این خصوص گفت: آمریکا با اعمال فشارهای اقتصادی بر لبنان به دنبال به زانو درآوردن مردم این کشور است.

بر اساس این گزارش، مفتی لبنان تصریح کرد: متأسفانه برخی در داخل لبنان بر روی آمریکا حساب باز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که نباید هیچ حسابی روی آمریکایی‌ها باز کرد. باید کاری کرد که سیاست‌های آمریکا علیه لبنان به نتیجه نرسد.

مفتی لبنان در ادامه اظهارات خود یادآور شد: ایالات متحده آمریکا همچون گذشته از هر ابزاری برای اعمال فشار بر لبنانی‌ها بهره برداری می‌کند. تا زمانی که لبنانی‌ها تسلیم نشوند، این فشارها ادامه خواهد داشت.

اخیراً نیز مفتی لبنان به اظهارات اخیر «ریچارد بلومنتال» سناتور آمریکایی علیه حزب الله واکنش نشان داد. وی در این زمینه گفت: امروز صدای گریه شکست خوردگان در افغانستان را می‌شنویم. مفتی لبنان تصریح کرد: سناور بلومنتال بهتر است به خاطر شکست آمریکا در افغانستان گریه کند. نیازی نیست که او به بیروت سفر کرده و سپس در این شهر برای مردم لبنان اشک تمساح بریزد.

وی افزود: حزب الله افتخار لبنان است و گروهی است که از حاکمیت لبنان حمایت و دفاع می‌کند. مقام آمریکایی، حزب الله را یک سرطان معرفی کرده است. این درحالی است که اگر سرطان بدخیمی در جهان و لبنان وجود داشته باشد، آن آمریکا است.

کد خبر 5296020 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان بیروت ایالات متحده امریکا افغانستان ایالات متحده امریکا طالبان عراق فلسطین رژیم صهیونیستی طالبان افغانستان روسیه لبنان سوریه اتحادیه اروپا جو بایدن سرگئی لاوروف عربستان سعودی مفتی لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی از سرگذشت عماد مغنیه + فیلم

عماد فایز مغنیه معروف به «حاج رضوان» از فرماندهان نظامی حزب‌الله لبنان مشهور به مرد سایه و یکی از رهبران نظامی حزب‌الله لبنان در جنگ اسرائیل و لبنان در تابستان ۲۰۰۶ بود که به قول حاج قاسم سلیمانی، یار دیرین عماد مغنیه، مثل شمشیر فرود می‌آمد و مثل شبح ناپدید می‌شد.

روایتی از سرگذشت عماد مغنیه که در ۱۲ فوریه ۲۰۰۸ در انفجاری در دمشق شهید شد، منتشر شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • فیلم/ راکت باران کریات سوراخه توسط حزب‌الله لبنان
  • روایتی از سرگذشت عماد مغنیه + فیلم
  • رمزگشایی از تشدید فشارهای لابی اسرائیل علیه موسویان/ مقاله تند جروزالم‌پست علیه دیپلمات پیشین ایرانی
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند