Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه تحقق کمک های ۸ میلیارد تومانی اتاق بازرگانی هرمزگان به مراکز درمانی استان این بار در چهارمین محموله 100 عدد کپسول اکسیژن 50 لیتری با 194 ریگلاتور مخصوص به عنوان حیاتی ترین وسیله برای بیماران کرونایی توسط اتاق هرمزگان و کمپین نفس تقدیم دانشگاه علوم پزشکی استان شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان، کمک های اتاق بازرگانی هرمزگان بر اساس اولویت و نیازهای مراکز درمانی استان تامین می شود که کپسول اکسیژن در صدر نیازهای مراکز درمانی استان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین با تدابیر اندیشیده شده توسط مسوولان اتاق بازرگانی 94 عدد کپسول 20 لیتری اکسیژن همراه با شیر و کلاهک در هفته پیش روی وارد مرکز استان و به مراکز درمانی هرمزگان اهدا می شود.

 

یادآور می شود اتاق بازرگانی هرمزگان از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان بیش از 30 میلیارد تومان به مراکز درمانی استان در قالب تهیه اقلام مورد نیاز کمک کرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مراکز درمانی تحقق کمک های ۸ میلیارد تومانی اتاق بازرگانی هرمزگان اتاق بازرگانی هرمزگان مراکز درمانی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،با بیان اینکه ارائه ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه ی همه ما است،گفت:این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی وبرای گرامیداشت هفته سلامت انجام شد و ارائه ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

 دکتر بهرام دلفان افزود:در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه ای ارائه می شود. 

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • قلیان با گاز خنده!
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس