Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قم در مجلس از پیگیری ها برای از سرگیری عملیات ساخت فرودگاه قم خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دولت گذشته با مجلس همکاری نمی‌کرد، گفت: با اراده و عزم دولت جدید در مسائل مختلف، وضعیت کشور روبه بهبود خواهد رفت.

 او در ادامه با بیان این که در دولت جدید صحبت‌هایی با وزیر راه و شهرسازی مبنی بر از سرگیری عملیات عمرانی فرودگاه قم شده است، گفت: امیدواریم با همکاری و مساعدت وزیر جدید، استان قم نیز دارای فرودگاه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوالنوری با اشاره به این که ادامه عملیات عمرانی مونوریل در استان نیز به دلیل هزینه‌های سنگین برای بخش دولتی و نداشتن صرفه اقتصادی برای سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این برهه از زمان در دستور کار نیست، افزود: سه نظر تخریب، استفاده از جنبه گردشگری در ایستگاه‌های اطراف حرم و متصل شدن به پردیسان و فرودگاه قم وجود دارد که بنده موافق نظر سوم یعنی ادامه راه به پردیسان و فرودگاه هستم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر فضای یک هزار و ۵۸۴ هکتاری بافت فرسوده در استان ادامه داد: تنها اصرار بر حفظ آثار باستانی در بین بافت‌های فرسوده استان با رضایت صاحبان آن‌ها است.

ذوالنوری با بیان این که در بودجه امسال، پیش‌ بینی ای برای شهرستان‌های جدید التاسیس در استان قم نشده بود، گفت: امیدواریم در لایحه بودجه سال آینده بودجه مناسبی را برای این شهرها در نظر بگیریم.

او علت توقف مذاکرات را نبود اراده از سوی دولت قبلی برای این کار دانست و گفت: ادامه مذاکرات وین با حفظ استقلال و عزت کشور در دولت جدید انجام خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پروژه فرودگاه قم حجت الاسلام ذوالنور فرودگاه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،  رئیس کل دادگستری استان قم در این مراسم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

حجت الاسلام مظفری افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

دیگر خبرها

  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم