Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@21:29:13 GMT

کارنامه پنج ماهه فروش شرکت مس منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۱۵۵۰

کارنامه پنج ماهه فروش شرکت مس منتشر شد

به گزارش اقتصادآنلاین، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان مطلب فوق گفت: فروش «فملی» در مرداد ماه ۱۴۰۰با افزایش ۶۷ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل به ۴ هزار و ۸۳۸ میلیارد تومان رسید.

مدیرعامل شرکت ملی مس با بیان اینکه درصددیم با همت پرسنل رکوردهای به یادماندنی را در تولید و فروش شرکت ثبت کنیم، تاکید کرد: به رغم شرایط موجود به دلیل شیوع بیماری کرونا و قطعی برق در تیر و مردادماه،  نه تنها کاهشی در تولید  نداشتیم بلکه موفق به تحقق رشد در برنامه تولید و فروش شدیم

پربیننده ترین جزییات دریافت کارت اعتباری ۳۰میلیون تومانی خرید لوازم خانگی قیمت آلومینیوم رکورد ۱۰ساله زد کاهش میزان موجودی کالا در بنادر کشور گلایه اضطراری مدیر کل غذا و دارو از تخلیه بدون ثبت سفارش کالا سلامت محور در تولید ماشین آلات سنگین کمبود داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صنایع مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی

با توجه به مطالب غیر واقع منتشر شده درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بلیت فروشی دربی به روش قطره چکانی! (+عکس) بلیت فروشی در ورزشگاه آزادی ممنوع شد

دیگر خبرها

  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)