Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز «کنترل‌کننده عمومی داروهای هند» (DCGI) به این شرکت داروسازی مستقر در حیدرآباد هند اجازه داد بی‌خطر بودن و تحمل‌پذیری واکسنی کرونای تولیدی‌اش به نام «کوربواکس» (CORBEVAX) را در این جمعیت بررسی کند.

«کوربواکس» یک واکسن پروتئین‌پایه (بر اساس زیرواحد پروتئینی کروناویروس) است و شرکت ‌BioE با اعتباری که از «سازمان توسعه بین‌المللی آمریکا» دریافت می‌کند، قصد دارد ظرفیت تولید این واکسن را تا پایان سال ۲۰۲۲ دست کم به یک میلیارد دوز برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا به حال، هند به شش واکسن کرونا برای استفاده در این کشور مجوز داده است و حدود ۱۱.۲۸ درصد جمعیت این کشور با این واکسن‌ها به طور کامل واکسینه شده‌اند.

 از این شش واکسن، دو واکسن بوسیله شرکت‌های هندی بهارات بیوتک و زیدوس کادیلا در داخل این کشور ساخته و تولید شده‌اند.

هند همچنین در پایان ماه اوت (مرداد) واکسن کرونای شرکت کادیلا را که نخستین واکسن کرونای از نوع DNA است، برای استفاده اضطراری در کودکان ۱۲ ساله و بالاتر تایید کرده بود.

بیشتر بخوانید:

هند به نخستین واکسن کرونای از نوع DNA مجوز می‌دهد کد خبر 624464 برچسب‌ها كروناويروس هند واکسن کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس هند واکسن کرونا واکسن کرونای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مجتبی جانی افزود: آموزش مستقیم رفتار ترافیکی کودکان در محیط خیابان ممکن است خطراتی داشته باشد، احداث و استفاده از فضای پارک آموزش یکی از روش‌های امن آموزش برای کودکان است؛ لذا با توجه به اهمیت موضوع آموزش در راستای ارتقای ایمنی فرهنگ عبور و مرور و ترافیک کودکان، احداث پارک آموزش ترافیک ویژه کودکان در محوطه فرهنگسرای هادی آباد در حال اجرا است.   وی اضافه کرد: این پارک در فضایی به مساحت ۵۰۰ متر و برخورداری از المان‌های شهری کوچک مقیاس برای کودکان ساخته می‌شود.    مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طراحی هندسی پروژه فوق انجام و فضا‌های مورد استفاده جانمایی شده است و پارک ترافیک مذکور دارای علائم راهنمایی و رانندگی، مسیر‌های دوچرخه و پیاده روی، مسیر‌های ماشین رو، ماشین‌های برقی و دوچرخه جهت استفاده کودکان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • بازآفرینی داستانی از پهلوان ایرانی برای کودکان
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری