Web Analytics Made Easy - Statcounter

غیبت قطعی یک بازیکن تراکتور برای بازی با النصر عربستان اعلام شد.

مسعود عباس زاده، پزشک تیم تراکتور تبریز درخصوص آخرین وضعیت مصدومان این تیم به صحبت پرداخت.

مسعود عباس‌زاده درمورد آخرین چهار عضو کرونایی تیم، اظهار داشت:

متاسفانه علی‌رغم تمام تلاش‌هایی که جهت پیگشیری از ابتلای اعضای تیم به کرونا انجام می‌دهیم، تست کرونای سه بازیکن و یک عضو کادر فنی مثبت اعلام شده و آنها فعلاً قرنطینه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

سه بازیکن‌مان که به کرونا مبتلا شده‌اند، هیچ علایمی ندارند اما به هر حال تست PCR آنها مثبت اعلام شده و به مدت دو هفته باید در قرنطینه باشند. همچنین عضو کادر فنی تیم هم که تست کرونای او مثبت بوده در قرنطینه است تا ان‌شاءالله پس از ۱۴ روز با انجام مجدد تست PCR به تمرینات برگردد.

پزشک تیم فوتبال تراکتور با اشاره به شرایط پیمان کشاورز پس از انجام عمل جراحی، خاطرنشان کرد:

پیمان کشاورز در هفته‌های پایانی فصل گذشته دچار پارگی رباط صلیبی شد و سپس زیر تیغ جراحان رفت. او مراحل فیزیوتراپی خود را آغاز کرده و در چند ماه آینده به تمرینات ملحق خواهد شد.

عباس‌زاده درخصوص وضعیت عرفان سیدی نیز گفت:

سیدی هفته گذشته عمل جراحی شد و در حال حاضر مراحل فیزیوتراپی خود را آغاز کرده است و چند ماه دیگر در خدمت تیم خواهد بود.

وی راجع‌به مصدومیت سید محمد خرم‌الحسینی، یادآور شد:

این بازیکن از ناحیه دیسک کمر دچار آسیب دیدگی بود که با توجه به فشار بالای تمرینات تیم پیش از دیدار با النصر، او را از تمرین منع کردیم و الان در حال فیزیوتراپی است تا در هفته‌های آینده به جمع سایر بازیکنان اضافه شود.

پزشک تیم فوتبال تراکتور از مصدومیت علی فتحی در جریان تمرین امروز تیم خبر داد و عنوان کرد:

علی فتحی در جریان تمرین امروز دچار آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ شد و فردا MRI می‌دهد تا وضعیتش مشخص شود، اما به احتمال زیاد او در دیدار مقابل النصر غایب خواهد بود.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با محمد صادقی: مگر می شود آدم از قهرمان ملی اش فیلم نداشته باشد رده‌بندی 15 انتقال بزرگ تابستانی در اروپا به انتخاب طرفداری ابوالفضل جلالی: از پرسپولیس پیشنهاد داشتم جدول کامل نقل و انتقالات تیم های بزرگ در تابستان 2021 با تاکید کادرفنی، سه بازیکن تازه وارد پرسپولیس موهای خود را اصلاح کردند رونالدو: به 'شهریار' بابت سال ها حفظ این رکورد تبریک می گویم گزارش مارکا از برنامه های فلورنتینو پرز؛ امضای قرارداد با ام باپه در زمستان و هالند در تابستان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سه بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یک بازیکن فوتبال ذوب آهن و دو تماشاگر تراکتور توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی افزود: در جریان مسابقه فوتبال دو تیم ذوب آهن و تراکتور تبریز بازیکن گرجستانی ذوب آهن بدلیل ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تراکتور خبر داد و افزود: مرد ۴۷ ساله بدلیل عارضه قلبی ومرد ۳۵ ساله بدلیل هیجانات تحت مراقبتهای درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و شهید مدنی منتقل شدند.

کد خبر 6089547

دیگر خبرها

  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • قیمت نفت از نردبان عوامل مثبت بالا رفت
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است