Web Analytics Made Easy - Statcounter

یازدهمین روز از بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با صعود ملی‌پوش پاراکانوی کشورمان به فینال آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یازدهمین روز از بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو در حالی امروز (شنبه) برگزار می‌شود که ورزشکاران کشورمان آخرین حضور خود را تجربه می‌کنند؛ چرا که روز پایانی هیچ نماینده‌ای از ایران حضور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس ملی‌پوشان کشورمان روز شنبه در رشته‌های تیراندازی، دوومیدانی، تکواندو، تیراندازی با کمان، کانو و والیبال نشسته به میدان می‌روند.

نتایج بدست آمده تا این لحظه و برنامه رقابت ورزشکاران ایران در روز یازدهم به شرح زیر است:

* پاراکانو:
مرحله نیمه نهایی مسابقات پاراکانو انفرادی VL2 بازی های پارالمپیک توکیو صبح امروز در توکیو برگزار شد.

در این مرحله از مسابقات، اسلام جاهدی نماینده ایران هم حضور داشت اما در گروه خود با ثبت زمان 58.057 چهارم شد و نتوانست به فینال راه یابد.
در این گروه ورزشکار آمریکا 54.576 ثانیه اول شد و به همراه نمایندگان مجارستان و کانادا صعود کرد.

اما در مرحله نیمه نهایی 200 متر انفرادی KL3 زنان هم شهلا بهروزی راد با حریفان خود رقابت کرد و توانست با قرار گرفتن در رده سوم گروه خود به فینال این مسابقات صعود کند.

بهروزی راد با زمان 51.316 ثانیه از خط پایان گذشت و بعد از ورزشکاران آلمان و سوئد راهی فینال شد.

* تیراندازی:
ساره جوانمردی در ماه تپانچه 50 متر P4 مختلط و در کلاس SH1 - مرحله مقدماتی ساعت 5 - صعود 8 تیرانداز برتر به فینال - مرحله نهایی ساعت 7:45
سمیرا ارم در ماه تپانچه 50 متر P4 مختلط و در کلاس SH1 - مرحله مقدماتی ساعت 5 - صعود 8 تیرانداز برتر به فینال - مرحله نهایی ساعت 7:45

* دوومیدانی:
سیامک صالح فرج‌زاده - پرتاب وزنه F34 - ساعت 5:05

* تکواندو:
رایحه شهاب - وزن 58+ کیلوگرم - مرحله یک هشتم نهایی با گل‌جونوی نایمووا از ازبکستان - ساعت 6

* تکواندو:
اصغر عزیزی - وزن 75+ کیلوگرم - استراحت در مرحله یک هشتم نهایی - در مرحله یک‌چهارم نهایی با برنده مبارزه نمایندگان کاستاریکا و قزاقستان - ساعت 9:15

* تیراندازی با کمان:
تیم میکس ریکرو با حضور زهرا نعمتی و غلامرضا رحیمی - مرحله یک‌هشتم نهایی قرعه استراحت - مرحله یک‌چهارم نهایی ساعت 14 با برنده جدال ترکیه و بریتانیا

* والیبال نشسته:
دیدار فینال بین تیم‌های ایران و روسیه  - ساعت 14:30

* دوومیدانی:
صادق بیت سیاح - پرتاب نیزه F41 - ساعت 14:40
سجاد محمدیان - پرتاب وزنه F63 - ساعت 15:14

 

در حال به‌روز رسانی ...

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاراتیراندازی با کمان پارالمپیک 2020 توکیو پاراتیراندازی پارالمپیک 2020 توکیو پاراتکواندو پارالمپیک 2020 توکیو والیبال نشسته پارادوومیدانی پارالمپیک 2020 توکیو پاراکانو پارالمپیک 2020 توکیو پارالمپیک 2020 توکیو پاراتیراندازی با کمان پارالمپیک 2020 توکیو پاراتیراندازی پارالمپیک 2020 توکیو پاراتکواندو پارالمپیک 2020 توکیو والیبال نشسته پارادوومیدانی پارالمپیک 2020 توکیو پاراکانو پارالمپیک 2020 توکیو پارالمپیک 2020 توکیو مرحله یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا

به گزارش ورزش سه، از چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، ملوان در انزلی میزبان سایپا تهران است. قوهای سپید بازی مرحله گذشته خود را هم در شهر خودی برگزار کردند و حالا باید به مصاف دیگر تیم نارنجی‌پوش لیگ آزادگان یعنی سایپا بروند و از بخت خوبی برای صعود برخوردارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

در سمت مقابل سایپا تیمی است که دو فصل قبل به لیگ آزادگان سقوط کرد و این فصل هم نتوانسته شرایط مناسبی برای صعود داشته باشد. شاگردان مجتبی سرآسیایی با ۴۱ امتیاز در رتبه پنجم جدول لیگ یک جای دارند و فاصله زیادی با چهار تیم مدعی صعود به لیگ برتر پیدا کرده‌اند تا به نظر امسال هم تیم نارنجی‌پوش تهرانی را لیگ برتری نبینیم.

???? مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران؛ جمعه 1403/02/07؛ ساعت 18:30
 ???? ورزشگاه سیروس قایقران انزلی
تیم داوری: مهرداد خسروی، هیوا بهمنی، هیمن نوربخش و شهاب محمدی

ترکیب ملوان بندرانزلی
افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال
  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا
  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌