Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش بسکتبال ایران در واکنش به جریمه بازیکنان از سوی باشگاه پالایش نفت آبادان گفت: به مدیر عامل زنگ زدیم و او با پررویی تمام پاسخ داد باید خدایتان را شکر گذار باشید که جوابتان را داده‌ام.

محمد حسن‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اتفاقات اخیر در تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان اظهار داشت: نمی‌خواهم راجع به تیمی که سالیانِ سال در آنجا بازی کردم و در کنارشان خاطرات خوب و زیبایی دارم و باشگاهی که دوستش دارم، اظهار نظر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخاطب تمام حرف‌هایم فقط یک نفر است و واقعاً برایم عجیب است که چطور یک فرد به خودش اجازه می‌دهد که خیلی راحت اعتبار چندین چند ساله یک باشگاه را که با سختی‌ها و دشواری‌های بسیار زیاد به دست آمده، زیر سوال ببرد. از مدیران رده بالای باشگاه خواهشمندم به این مسئله رسیدگی کنند و اجازه ندهند تا این اتفاقات بیشتر از این به این باشگاه لطمه وارد کند.

ملی‌پوش بسکتبال ایران افزود: باشگاه پالایش نفت آبادان یکی از بهترین تیم‌های ایران در ادوار مختلف لیگ بوده و یکی از مهمترین دلایلی که بازیکنان را به حضور در این تیم مشتاق می‌کرد، پرداخت به موقع قرارداد بازیکنان بود که پولشان را به صورت کامل دریافت می‌کردند. متاسفانه این کاری که این آقا می‌کند باعث خواهد شد تا عملکرد مدیران سال گذشته زیر سوال برود و در آینده بازیکنی این ریسک را نمی‌کند تا با این باشگاه قرارداد امضا کند. این آقا که با ما این کار را کرد؛ حالا خدا به داد جوانانی که امسال جذب کرده‌اند، برسد.

*محل اسکان ما بیشتر شبیه باغ‌وحش بود

وی تصریح کرد: سوالم از مردم و مسئولان آبادان و از تمام کسانی که لیگ بسکتبال را دنبال می‌کنند این است که در لیگی که گذشت باید برای موفقیت این تیم چه کار باید می‌کردیم که نکردیم. از ابتدای فصل هزاران مشکل بی‌پاسخ داشتیم؛ از مشکلات مروبط به اسکان بگیرید تا وضعیت تغذیه و خوراکمان. علاوه بر این موارد، تیم فاقد فیزیوتراپ بود. در طول فصل غذای مطلوب هم نداشتیم و از همه بدتر در جایی زندگی می‌کردیم که بیشتر شبیه باغ وحش بود. در خوابگاه ما و دختران موش وجود داشت و خود شخص مدیرعامل به خوابگاه دختران می‌رفت و موش‌ها را از پا در می‌آورد و خیلی راحت می‌گفت موش است و چیز خاصی نیست!

بسکتبالیست فصل قبل پالایش نفت آبادان با انتقاد از شرایط این تیم گفت: در بدترین و سخت‌ترین شرایط برای موفقیت تیم جنگیدیم. در حساس‌ترین شرایط لیگ و پیش از دیدار با مهرام زنجیر طلا و دلار‌های من را دزدیدند، اما او به عنوان مدیرعامل کوچکترین اقدامی انجام نداد که پیگیر این مسئله باشد. تنها به دلیل تعصب به این تیم بود که این سختی‌ها را تحمل می‌کردیم. با کمک کردن به همدیگر تلاش می‌کردیم این موضوعات را به فراموشی بسپاریم و تنها به موفقیت باشگاه بیاندیشیم.

*پس از این‌همه تلاش و رشادت برای موفقیت تیم باید ۳۰ درصد جریمه شویم؟

حسن‌زاده ادامه داد: در طول لیگ بازیکنان زیادی نداشتیم چرا که یک بازیکن ما دچار مشکل سربازی شد و چند بازیکن دیگر نیز با مصدومیت دست به گریبان بودند، اما بازهم از هیچ تلاشی برای موفقیت دریغ نکردیم. جزو معدود تیم‌های لیگ بودیم که بازیکن خارجی نداشتیم. در دور رفت و برگشت لیگ در جایگاه دوم ایستادیم و در پلی‌آف هم توانستیم تیم با سابقه ذوب آهن را که از کادرفنی با تجربه و بازیکنان توانمندی بهره می‌برد، از پیش رو برداریم، اما در نیمه نهایی برابر تیم پر ستاره مهرام با اختلاف نزدیک سه بر دو شکست خوردیم.

وی در ادمه اظهار کرد: همه بابت بازی‌های خوب از ما تقدیر و تشکر کردند. آیا پس از این‌همه تلاش و رشادت برای موفقیت تیم باید ۳۰ درصد جریمه شویم؟ این در کجای قراداد ما آورده شده است؟ به طور مثال فصل گذشته تیم لس آنجلس لیکرز با تمام ستاره هایش در پلی آف nba از دور مسابقات حذف شد، اما آیا پس از آن اتفاق مدیران آن‌باشگاه حاضر شدند بازیکنان خودشان را جریمه کنند؟ بالاخره در کنار پیروزی شکست هم وجود دارد و اینطور نیست که تمام تیم‌ها در لیگ به موفقیت برسند. شک ندارم این اتفاق اخیر می‌تواند باعث شود تا سایر تیم‌ها هم از این رفتار شخص الگوبرداری کنند و زحمت بازیکنان خودشان را نادیده بگیرند.

*تا حد مرگ برای تیممان تلاش کردیم 

سنتر بسکتبال ایران در واکنش به عملکرد مدیریت باشگاه پالایش نفت آبادان اظهار داشت: مدیر عامل باشگاه چطور به خودش اجازه داده پس از پایان لیگ پاسخ بازیکنان را ندهد و ما را در بلاک لیست خودش قرار دهد. به ناچار ما با خط دیگری با این شخص تماس گرفتیم و دلیل اینکه چرا باید جریمه شویم و چرا مبلغ قراردادهایمان ناچیز است را جویا شدیم که او با پررویی تمام در پاسخ به ما گفت باید خدایتان را شکر گذار باشید که جوابتان را داده‌ام.

وی ادامه داد: نمی‌توانم جواب تک تک شما را بدهم، اما باید بگویم شمایی که مدیرعامل هستی چطور در زمان انعقاد قرارداد، شماره تماس تک‌تک بازیکنان را داشتی و طرف حساب ما خودتان بودید و با عزت احترام ما را مجاب به بستن قرارداد می‌کردید، اما اکنون پس از این مباحث و زمانی که موقع دریافت مطالباتمان شده، این نوع رفتار را از خودتان بروز می‌دهید. تمام بازیکنان از مدیرعامل می‌پرسند که چرا با وجود این همه تلاش باید جریمه شویم که آن فرد در جواب به ما گفت وظیفه شما این بوده که برای اعتلای تیم تلاش کنید. این حرف او کاملاً درست است و ما نه تنها کم کاری نکردیم بلکه تا حد مرگ برای تیممان تلاش کردیم و وظیفه او هم این بوده مطالبات ما تمام کامل پرداخت کند. به راحتی نمی‌توانیم با این قضیه کنار بیاییم اصلاً چرا باید تمام بازیکنان بی دلیل جریمه شویم، زیرا در هیچ بندی از قرارداد ما جریمه نبوده است. بالاخره یک قانونی باید برای این مسئله باشد و نباید اینطور باشد هر کسی هر طور دوست داشت رفتار کند.

*حتی یک پاداش خشک خالی هم به ما تعلق نگرفت

حسن‌زاده در پایان گفت: چطور در سالی که بدون بازیکن خارجی قهرمان لیگ شدیم حتی یک پاداش خشک خالی هم به ما تعلق نگرفت و تنها دو کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی برای ما در نظر گرفتند. چطور آن روز نیامدید برای ما سی درصد پاداش ملاک قرار دهید. با وجود نداشتن بازیکن خارجی توانستیم با حضور چند بازیکن جویای نام در لیگ خوش بدرخشیم. با وجود هزاران مشکل تنها برای موفقیت تیم و مردم خونگرم آبادان هیچوقت لب به انتقاد باز نکردیم، اما بازهم این آقا تلاش‌های ما را نادیده گرفت.

ملی‌پوش بسکتبال ایران خاطرنشان کرد: من امسال بهترین لیگ ایران از نظر fiba شناخته شدم و آیا پاداش زحماتم باید سی درصد جریمه باشد. لازم باشد حتی شکایت هم می‌کنم تا بتوانم حق و حقوقم را بگیرم. تنها دلیل ناراحتی این آقا این است که چرا ما از تیم آن‌ها جدا شده‌ایم و بر این باور بود که دوباره با مبالغ کمتر در آنجا می‌مانیم، اما سخت در اشتباه بود که بخواهیم با وجود تمام این اتفاقات در آنجا بمانیم. ما فقط و فقط به خاطر مردم خونگرم آبادان و همچنین شخص حماد سامری حاضر شدیم در آنجا بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: تغییرات در تیم ملی بسکتبال ادامه دارد؛ قاسمی برکنار و منصوب شد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون بسکتبال محمد حسن‌زاده پالایش نفت آبادان تیم ملی بسکتبال ایران مصطفی هاشمی مهران شاهین طبع

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسکتبال فدراسیون بسکتبال محمد حسن زاده پالایش نفت آبادان تیم ملی بسکتبال ایران مصطفی هاشمی مهران شاهین طبع پالایش نفت آبادان برای موفقیت تیم بسکتبال ایران جریمه شویم درصد جریمه حسن زاده تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۲۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین ، سردار حسینی گفت: سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه راهنمایی و رانندگی صادر شده که حدود ۵ درصد آنها به اشتباه صادر شده است.

افزایش جریمه‌های رانندگی امسال اعمال می‌شود؟ | نباید از نقش ایمنی خودرو در تصادفات غافل شویم | بازگشت سیا ساکتی به تلویزیون کد خبر 847897 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر مهم پلیس - جریمه و گواهینامه راهنمايى و رانندگى پليس راهور

دیگر خبرها

  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!