Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستاورد پاراکانوی ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو چیزی بیش از گذشته نبود و باید فعلاً به پیشی گرفتن از رقبای آسیایی دلخوش باشیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از توکیو، کمیته ملی پارالمپیک کشورمان برای تیم پاراکانوی ایران در بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو پیش‌بینی مدال نکرده بود و تنها صعود به فینال و داشتن جایگاهی بهتر از رقبای آسیایی کفایت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهلا بهروزی‌راد و اسلام جاهدی، نمایندگان پاراکانوی ایران در دومین حضور آن در پارالمپیک بودند که در مرحله مقدماتی با ایستادن در رتبه چهارم گروه‌های خود به نیمه نهایی رسیدند.

اسلام جاهدی در نیمه نهایی در گروه خود با ثبت زمان 58.057 چهارم شد و نتوانست به فینال راه یابد. شهلا بهروزی‌راد که تجربه المپیک قبلی را در کارنامه داشت اما با زمان 51.316 ثانیه فینالیست شد. او در فینال هم با زمان 52.789 ثانیه در رده هفتم قرار گرفت و از رسیدن به مدال بازماند. بهروزی‌راد در دوره قبل بازی‌های پارالمپیک نهم شده بود.

گرچه بارندگی شدید به ویژه در مسابقه روز پنجشنبه روی عملکرد بهروزی‌راد و جاهدی تأثیرگذار بود، اما نمی‌توان از ورزشکارانی که از تجربه لازم برای رقابت در این عرصه برخوردار نیستند، انتظار معجزه داشت.

کسب تجربه، ارتقای جایگاه در آسیا و برنامه‌ریزی برای عملکردی بهتر در پارالمپیک آتی می‌تواند در دستور کار مجموعه پاراکانو قرار بگیرد، مجموعه‌ای که کسی فعلاً از آن انتظار مدال‌آوری در پارالمپیک ندارد.

پارالمپیک 2020 توکیو| جاهدی: می‌دانم کارم سخت است/ امیدوارم فرصت صعود به فینال را پیدا کنم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاراکانو پارالمپیک 2020 توکیو پاراکانو پارالمپیک 2020 توکیو پاراکانوی ایران بهروزی راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتسال ایران در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیای 2024 تایلند عملکرد خوبی داشته و موفق شده به فینال مسابقات راه پیدا کند.

وحید شمسایی و شاگردانش برای رسیدن به بازی نهایی مسابقات در مرحله گروهی افغانستان، بحرین و کویت را از پیش برداشتند و در مراحل یک چهارم و نیمه نهایی هم موفق به شکست قرقیزستان و ازبکستان شدند.

تیم ملی روز آینده در فینال برای بازپس گیری تاج قهرمانی آسیا به مصاف تایلند میزبان مسابقات می رود و در آستانه این مسابقه علیرضا بیرانوند، سعید عزت اللهی و رامین رضائیان به نمایندگی از سایر بازیکنان به تمجید از عملکرد وحید شمسایی و شاگردانش پرداخته اند و برای آنها در دیدار فینال آروزی موفقیت کرده اند.

گفتنی است تیم ملی فوتسال با راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا موفق شد جواز حضور در جام جهانی ازبکستان که چند ماه دیگر برگزار می شود را هم کسب کند.

دیگر خبرها

  • تجربه خاطراتی از ماجراجویی و لحظاتی شاد در دل طبیعت
  • حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده