Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@01:36:04 GMT

برنامه خاموشی‌های اصفهان در هفته سوم شهریور ماه

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۲۷۸۹

برنامه خاموشی‌های اصفهان در هفته سوم شهریور ماه

ایسنا/اصفهان جدول زمان بندی قطعی احتمالی برق برای هفته سوم شهریور ماه برای شهرستان اصفهان اعلام شد.

برنامه احتمالی قطعی برق و جدول زمان بندی خاموشی در شهرستان اصفهان برای هفته جاری از ۱۳تا ۱۹مرداد ماه اعلام شد.

شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در سامانه سپام (سامانه پاسخگویی و اطلاع رسانی مشترکین) با پوزش از خاموشی های پیش آمده به دلیل پیشی گرفتن مصرف انرژی برق نسبت به تولید در سطح کشور، تاکید کرد که با صرفه جویی و مدیریت مصرف برق توسط مشترکین، هرچه زودتر مشکلات کنونی برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام این شرکت، برنامه منتشر شده به صورت هفتگی و «احتمالی» است و خاموشی ها فقط در مواقعی که مصرف برق در کشور از تولید بیشتر شود، اعمال خواهد شد و در طول بازه زمانی اعلام شده امکان خاموشی وجود دارد و الزاما از ابتدا تا انتها نیست، اما اتمام خاموشی در انتهای بازه اعلام شده حتما رعایت می شود.

در صورتی که در ساعت اعلام شده در جدول، برق مشترکین قطع شود، دیگر نگران اعمال خاموشی ناشی از مدیریت اضطراری بار نباشید.

این شرکت به مشترکین خود در راستای پایداری در شرایط برق رسانی توصیه کرد: درجه کولرگازی خود را بر روی ۲۵ درجه و استفاده از دور کند کولر آبی تنظیم کنند، همچنین در ساعات اوج مصرف برق (۱۲ تا ۱۸) همزمان از لوازم پرمصرف برقی استفاده نکنند.

براین اساس شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با استفاده از نقشه، رمز رایانه و جدول زمان بندی خاموشی برای اطلاع مشترکین از برنامه زمانی اعمال مدیریت اضطراری بار (خاموشی) در محدوده شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان اقدام کرده است.

برای دریافت فایل زمان بندی خاموشی به سایت https://eservices.eepdc.ir/fonois/  مراجعه کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی قطعی برق خاموشي خاموشی برق شهرستان اصفهان زمان بندی مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: اجرای ۲۹ ویژه برنامه فرهنگی در سطح این منطقه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تحت عناوین پرده خوانی اصفهان، تاتر خیابانی، موسیقی سنتی اصفهان، ورزش باستانی، شخصیت پردازی، همگردی یا اردو و آموزش شهروندی َدر حال برگزاری است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به چگونگی رویداد هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان، سوم اردیبهشت ماه همزمان با ولادت شیخ بهاالدین محمد بن حسین عاملی معروف به شیخ بهایی به‌عنوان روز اصفهان نام‌گذاری و از سوم تا نهم اردیبهشت نیز به عنوان هفته نکوداشت اصفهان تعیین شده است.

وی افزود: شهرداری اصفهان نیز برای نکوداشت این هفته برنامه‌هایی را در سطح شهر اصفهان برگزار می‌کند و این منطقه نیز سبک زندگی و معرفی شخصیت‌ها و مشاهیر اصفهان را در برنامه‌های خود دارد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به ۲۹ نوع برنامه هفته فرهنگی اصفهان تصریح کرد: یکی از ویژه برنامه‌های این منطقه که هفت شب بعد از نماز مغرب و عشا در بوستان‌ها و مراکز فرهنگی اجرا می‌شود، «شهری به وسعت نصف جهان» با آیتم‌های پرده‌خوانی اصفهان، موسیقی سنتی اصفهان و ورزش باستانی است که به معرفی ۴ شخصیت مؤثر اصفهان قدیم نیز پرداخته می‌شود.

محمدحسینی ادامه داد: پرده‌خوانی ویژه شخصیت‌هایی که نام آن‌ها بر روی معابر اصلی این منطقه منظور شده است؛ جابر ابن عبداله انصاری، ابونعیم اصفهانی، میرعماد، شهید شهبازی است.

وی به رویدادهای محله محوری هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۸ پرداخت و بیان داشت: دیگر برنامه‌های رویداد هفته فرهنگی با عناوین مختلف در فرهنگسراها و کانون‌های فرهنگی سطح منطقه با عنوان‌های اصفهان در بهار، نوجوان و مشاهیر، همچنین عالم شهر برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان افزود: هم‌گردی، دیگر برنامه‌ای است که به صورت اردو برگزار می‌گردد و شهروندان می‌توانند در این اردو شرکت نموده و از مراکز مهم اصفهان شامل میدان امام خمینی (ره)، پارک ناژوان، تخت فولاد، حرم حضرت زینبیه (س) و پارک آتشگاه دیدن کنند.

محمدحسینی خاطر نشان کرد: امسال در برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان به آموزش شهروندی نیز پرداخته شده است و علاوه بر آن، کارگاه‌های آموزشی تهیه غذاهای سنتی شهر اصفهان به همراه مسابقه محله گردی مجازی که در فرهنگسرای باران برگزار می‌شود.

وی گفت: همایش پیاده‌روی با عنوان «هم پا با اصفهان» از دیگر برنامه‌های این منطقه در بوستان بهشت، همچنین راه‌اندازی ایستگاه ورزش صبحگاهی شهرداری منطقه ۸ از برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان است.

کد خبر 748008

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • جای جای اصفهان، رنگ‌وبوی هفته فرهنگی را گرفته است
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن کلید خورد
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان