Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:46:29 GMT

انتقال زباله به بیرون خور بندر گناوه با مشکل روبرو استد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۳۰۰۷

انتقال زباله به بیرون خور بندر گناوه با مشکل روبرو استد

داود بهادری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: خور این بندر  هر روز  بوسیله یک فروند قایق موتوری که این اداره به نیابت از اداره کل استان بوشهر آن را برای پاکسازی بکار گرفته است، فعالیت دارد و به تناوب اگر احساس نیاز به قایق‌های بیشتری شود بصورت استیجاری در اختیار خواهیم گرفت تا محیط خور و محدوده آن همیشه تمیز بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: انتطار می‌رود سایر شرکت ها و نهادهای بهره‌بردار نیز نظیر تعاونی لنجداران، مالکان شناورهای تجاری و صیادی در پاکسازی خور مشارکت و همکاری فعال داشته باشند.

رئیس اداره بندر ودریانوردی گناوه افزود:  برای انتقال زباله‌های جمع آوری شده به بیرون از محدوده خور چندین جلسه با نهادهای مربوطه برگزار کردیم اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم که محل دپوی مواد زائد  به کجا و توسط چه  دستگاهی جمع آوری شود.

وی در ارتباط با روند جمع‌آوری شناورهای مغروقه در خور گناوه  گفت: از شهریور ۱۳۹۹ اداره بندر و دریانوردی مجوز خارج سازی ۳۷ شناور مغروقه، نیمه مغروقه و رها شده را در خور گناوه از مراجع قضائی اخذ کرده است.

بهادری بیان کرد: در اواخر مرداد ماه امسال مناقصه جمع‌آوری شناورها برگزار شد ولی برنده‌ای نداشت و دوباره  تا ۱۰ شهریور فرصت مجددی فراهم شد که بتوانیم برنده را هرچه زودتر مشخص کنیم.

بندرگناوه از بنادر فعال تجاری استان بوشهر است که بیش از ۵۰۰ فروند شناورباری در آن فعالیت دارند.

برچسب‌ها بوشهر دریا خور مدیریت پسماند سازمان بنادر و دریانوردی گناوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دریا خور بوشهر دریا خور مدیریت پسماند سازمان بنادر و دریانوردی گناوه جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۳۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند

علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست ضمن اشاره به اخباری مبنی بر آلودگی نفتی خاک خوزستان گفت: قانون خاک آماده و مصوبه‌هایش نیز ابلاغ شده و در حال پیگیری آن هستیم و در این باره بارها با وزیر نفت در خصوص چاه‌هایی که احداث می‌شود گفت‌وگو کرده‌ایم.

وی افزود: از بالا که به خاک خوزستان نگاه می‌کنید چاه‌های نفت رها شده مشخص هستند که ما از وزارت نفت خواسته‌ایم این‌ها را ساماندهی کنند چون همین رهاسازی چاه‌های نفت بسیاری از منابع آبی و خاکی ما را دچار مشکل می‌کند.

سلاجقه ادامه داد: مشکلاتی نیز در زمینه خطوط انتقال میعانات در خلیج فارس و دریای عمان داریم یکی دو بار نشتی‌های صورت گرفته که البته تیم‌ها وارد عمل شده و سریعاً موضوع حل شده است و در آنجا نیز از ظرفیت وزارت نفت و ظرفیت‌های بین‌المللی برای تعویض لوله‌های انتقال میعانات استفاده می‌کنیم تا مشکل نشت هز لوله‌ها و کشتی‌ها رفع شود.

منبع: خبرگزاری برنا

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • سامانه جدید بارشی در استان بوشهر فعال می‌شود
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد