Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید کاظم اولیایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قبل از انتخاب آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور و در فضای انتخاباتی دیدارهایی با ایشان داشتیم و تشکل‌های پیشکسوتی از ایشان دو مطالبه داشتند که آقای رییسی در هر دو مورد به تشکل‌های پیشکسوتی قول همکاری دادند.

وی ادامه داد: اولین مطالبه ما انتخاب وزیر ورزش بود و ایشان همانطور که به ما وعده داده بودند، فردی را برای وزارت ورزش انتخاب کردند که از جنس ورزش باشد نه سیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا ما بسیار امیدوار به تحقق دومین وعده ایشان هم هستیم.

اولیایی تاکید کرد: دومین خواسته و مطالبه ما از آقای رییس جمهور، تعیین تکلیف مدیریت باشگاه های دولتی و جایگاه قانونی آنها، واگذاری اداره باشگاه استقلال به اهل آن در گام اول و سپس واگذاری آن به بخش خصوصی در گام دوم بود.

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: ما پیشکسوتان استقلال نسبت به مسائل این باشگاه بی تفاوت نیستیم، دغدغه این تیم را داریم و در صدد هستیم تا از راه قانونی و با ارائه راهکارهای منطقی و عملی، باشگاهمان کاملاً قانونمند اداره شود.

مدیرعامل سابق استقلال بیان داشت: به زودی در همین رابطه با رییس جمهور محترم رایزنی‌هایی صورت می‌گیرد تا دغدغه هوادران استقلال که شاید بتوان آنها را نیمی از جامعه و مردم ایران دانست، برطرف شود. استقلال تیمی با سابقه و قدمت ۷۵ ساله و از جمله پر افتخار ترین تیم‌های قاره آسیاست و باید به نوعی اداره شود که در شان این باشگاه است. نه با سلیقه شخصی.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کاظم اولیایی تیم فوتبال استقلال تهران حمید سجادی رئیس جمهور اسلامی ایران سیدابراهیم رئیسی فوتبال کاظم اولیایی وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید.

وی افزود: این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند