Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامک مره‌صدق عضو بهداشت مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: با روند فعلی در بحث واکسیناسیون در هفته‌ها و ماه‌های پیش‌رو شاهد کاهش آمار مبتلایان به کرونا و جانباختن مبتلایان به این بیماری خواهیم بود.

وی افزود: البته کاهش این آمار به معنای کنترل این بیماری نیست، چرا که کنترل و مهار کرونا تنها در سایه واکسیناسیون 80 درصد هم‌وطنان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم میسر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تا زمانی که ما پروتکل‌های بهداشتی را جدی نگیریم و در تجمعات حضور داشته باشیم و فاصله اجتماعی را رعایت نکنیم، بیماری کرونا مهار نخواهد شد. 

مره‌صدق خاطرنشان کرد: تا وقتی که دولت قرنطینه اعلام می‌کند و ما در جاده‌ها به چک و چانه زدن با پلیس مشغولیم و به جریمه راهنمایی و رانندگی برای نادیده گرفتن منع تردد به عنوان بخشی از سفر نگاه می‌کنیم وضع بهبود چندانی نخواهد یافت. 

وی افزود: فقط با واکسیناسیون اکثریت هم‌وطنان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ما خواهیم توانست بیماری کرونا را مهار و کنترل کنیم. 

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: سیامک مره صدق عضو کمیسیون بهداشت مجلس دهم واکسیناسیون پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۳۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!

سیدحیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو درباره رسیدگی به وضعیت حجاب در داروخانه‌ها گفت: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه‌هایی بود که به موضوع رعایت پوشش ورود کرد و به همین دلیل اصول رعایت پوشش در داروخانه را ابلاغ کرد.

مهر در خبری نوشت: محمدی ادامه داد: اگرچه اصول مربوط به پوشش در داروخانه‌ها ابلاغ شده اما ناهنجاری‌هایی در این زمینه گزارش می‌شود. موضوع رعایت هنجارها جزو مواردی است که در مواردی مانند سهمیه داروخانه‌ها نقش دارد. اگر یک داروخانه نسبت به رعایت هنجارها اقدام نکند، در وهله نخست تذکر داده می‌شود و اگر تذکر تأثیری نداشته باشد موارد بازدارنده در خصوص داروخانه متخلف اجرا می‌شود. اگر موارد بازدارنده نیز مثمر ثمر نباشد متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • آموزش شستشوی دست و تغذیه سالم برای کودکان
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • رشد ۲۸.۲ درصدی تسهیلات‌دهی بانک‌ها در سال ۱۴۰۲
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • رشد ۲۸.۲ درصدی تسهیلات‌دهی بانک‌ها در سال ۱۴۰۲/ کنترل نقدینگی اهرم مهار تورم است
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • واکسیناسیون بیش از ۷۰ هزار راس دام علیه بیماری آبله در هفتکل
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته