Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@18:03:24 GMT

واکسیناسیون فرهنگیان در اصفهان اختیاری است

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۴۲۹۳

واکسیناسیون فرهنگیان در اصفهان اختیاری است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آذر کیوان امیرپور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص تزریق دوز دوم واکسن فرهنگیان گفت: تزریق دوز دوم واکسن فرهنگیان از دوشنبه هفته گذشته در استان اصفهان آغاز شده و در حال انجام است و امیدوارم تا نهایتاً پایان این هفته  یا اواسط هفته آینده به طور کامل تزریق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به تزریق ۵۳ هزار دوز واکسن به فرهنگیان برای مرحله اول افزود: این تعداد معادل ۷۵ درصد کل تعداد فرهنگیان است، ۲۵ درصد مابقی معمولاً افرادی بودند که در پایگاه‌های بیرون واکسن گرفته بودند یا مواجهه با بیماران داشتند که باعث شده نتوانند در وضعیت فعلی واکسن خود را تزریق کنند.
شروع واکسیناسیون از دوشنبه
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص تأمین واکسن در روز‌های جاری تصریح کرد: از روز سه‌شنبه که در استان برای تأمین واکسن مشکلاتی به وجود آمد مراکز تعطیل شده تا واکسن به تعداد کافی برسد و در این هفته در روز‌های دوشنبه و صبح سه‌شنبه اقدام به تزریق واکسن برای فرهنگیان کنیم.

وی ادامه داد: واکسن یک موضوع ملی است و مسئله‌ای نیست که بتوانیم در استان برای آن تصمیم بگیریم، اگر واکسن برسد ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که سریعاً تزریق انجام شود، ضمن اینکه معاونت درمان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز صد در صد همراه بوده و قصد آن‌ها کمک است و عدم تأمین واکسن را نمی‌توانیم مقصر آن‌ها بدانیم.

تعداد تزریق واکسن آسترازنکا کم بوده است

امیرپور اضافه کرد: در هفته آینده دوز دوم واکسن‌های کوو برکت و سینوفارم تزریق می‌شود و کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند در اوایل آبان ماه دوز دوم خود را دریافت می‌کنند، البته تعداد این افراد خیلی زیاد نیست و اگر قرار به حضوری بودن مدارس باشد این افراد می‌توانند با یک ماه تأخیر در کلاس‌ها حاضر باشند.

وی با تاکید بر اختیاری بودن تزریق واکسن ابراز داشت: اگر مدیری اصرار به تزریق واکسن دارد بر حسب وظیفه است که همکار نگوید به من اطلاع رسانی نشده است و مدیر تلاش دارد کار خود را انجام دهد و گزارشی مبنی بر اجبار کردن مدیر به تزریق واکسن معلمان و کادر مدرسه وجود ندارد.

معلمان می‌توانند بعداً واکسن بزنند

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: اگر به اظهارات مسئولین رده بالا نیز نگاه کنیم قرار است به زودی برخی خدمات اجتماعی با کارت واکسن باشد، حالا با این شرایط شاید مدیری اصرار به تزریق واکسن توسط معلم خود داشته باشد، اما اجبار در کار نیست.

وی بیان داشت: اگر در وضعیت فعلی معلمی تمایل به تزریق واکسن نداشت در آینده با تغییر نظر خود می‌تواند اقدام به دریافت واکسن کند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد، در ضمن اینکه معلمان در گروه‌های سنی نیز می‌توانند برای تزریق واکسن اقدام کنند.


منبع:مهر

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش واکسیناسیون فرهنگیان تزریق واکسن استان اصفهان دوز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نورصالحی ظهر شنبه با اشاره به موارد مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در این جلسه تأکیدات بودجه ۱۴۰۳ و کنترل و پیشرفت پروژه‌های سال جاری مورد بررسی قرار گرفت

وی افزود: درباره واگذاری بخشی از یکی از پروژه‌های مشارکتی نیز بحث و تبادل نظر شد، همچنین درباره تسویه بخشی از مطالبات بانک شهر بابت اوراق مشارکت در شهرداری بررسی لازم انجام شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه میزان اوراق مشارکت سال گذشته که در سال جاری محقق می‌شود، ۲,۹۰۰ میلیارد تومان است که بخش زیادی از آن با تعهد ۱۰۰ درصد شهرداری و بخشی با تعهد ۵۰ درصد شهرداری و ۵۰ درصد دولت است، تصریح کرد: ۳۰۰ میلیارد تومان از این اوراق مربوط به خرید اتوبوس با تعهد ۵۰ درصد شهرداری و ۵۰ درصد دولت، ۶۰۰ میلیارد تومان هم با تعهد ۵۰ درصد شهرداری و ۵۰ درصد دولت و ۲ هزار میلیارد تومان با تعهد ۱۰۰ درصد شهرداری اصفهان است.

نورصالحی ادامه داد: ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت سهمیه سال ۱۴۰۲ است که در ۱۴۰۳ محقق می‌شود و تمام این اوراق برای زیرساخت‌های حمل‌ونقل شهر اصفهان از جمله خرید اتوبوس و واگن‌های مترو هزینه می‌شود.

وی اظهار کرد: پروژه‌های سال جاری که در مرحله عقد قرارداد یا تهیه طرح است، تا پایان خرداد سال جاری نهایی و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: برای تکمیل زیرساخت‌های مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان در سال جاری چند قرارداد در حال اجرا است که امیدواریم در زمان مقرر به اتمام برسد.

وی با تاکید بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت عظیم مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان، گفت: برای تعیین بهره‌بردار این مرکز برای اینکه مکمل سالن اجلاس تهران باشد و تحت بهره‌برداری برگزاری اجلاس‌های بین‌المللی باشد، مذاکراتی با محوریت استانداری و معاونت ریاست جمهوری در حال انجام است و تا دو ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود.

کد خبر 6089907

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان