Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@18:08:01 GMT

پشت و پرده استعفای هیات مدیره صنعت نفت آبادان

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۴۳۷۹

پشت و پرده استعفای هیات مدیره صنعت نفت آبادان

صنعت نفت هر روز با مشکلات و حواشی جدیدی روبه‌رو می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ با شروع فصل نقل و انتقالات بسیاری از تیم های لیگ برتری برای حضور هر چه بهتر در لیگ بیست و یکم فعالیت خود را در فصل نقل و انتقالات آغاز کردند.

صنعت نفت آبادان که در طول فصل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد و همین موضوع باعث شد تا این تیم درحالی که یکی از شانس های کسب سهمیه آسیایی بود در پایان لیگ بیستم مسابقات را در میانه جدول و در جایگاه دهم به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما شروع فصل نقل و انتقالات آغازی دیگر بر مشکلات صنعت نفت آبادان بود. درحالی که هواداران این تیم منتظر برنامه ریزی تیم در نیم فصل دوم با حضور سیروس پورموسوی سرمربی فصل قبل این تیم بودند اما به یک باره تمامی اعضای هیات مدیره این باشگاه و علی عیسی زاده مدیرعامل صنعت نفت از سمت خود استعفا دادند.

اگر چه با استعفا هیات مدیره مخالفت شد و کی شمس به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه انتخاب شد اما گفته می‌شود پشت سر این استعفای هیات مدیره حضور یکی از نمایندگان شهر آبادان در مجلس شورای اسلامی بوده و در حالی که این باشگاه با مشکلات مالی روبه‌رو است اعلام کرده تنها در صورتی می تواند به این باشگاه کمک کمالی کند که هیات مدیره این باشگاه از سمت خود کناره گیری کنند و تیمی جدید  در هیات مدیره این باشگاه حضور پیدا کند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس هیات مدیره صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان در آبادان متوقف شد

تیم فوتبال مس رفسنجان پس از ۱۳ بازی بدون شکست، در هفته بیست‌وششم لیگ برتر، با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم صنعت نفت آبادان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، شاگردان محرم نویدکیا امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در دیدار مقابل تیم شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان، به شکست یک بر صفر رضایت دادند و دست خالی از زمین خارج شدند.

داوری این دیدار به عهده پیام حیدری بود و حسین مرادی و عباس پورحمیدی به عنوان کمک داور و امیر ایار و حسین خانبان به ترتیب به عنوان داور چهارم و ناظر در این مسابقه حضور داشتند، تک گل این دیدار نیز توسط علی یوسف، مهاجم عراقی تیم آبادان وارد دروازه مس رفسنجان شد.

صنعت نفت با این پیروزی ۱۹ امتیازی و به بقا در لیگ برتر امیدوار شد؛ مسی‌ها نیز با اولین شکست در نیم فصل دوم، ۳۱ امتیازی باقی ماندند و به رتبه دهم جدول سقوط کردند.

کد خبر 751268

دیگر خبرها

  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!