Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@03:07:49 GMT

جنگ بزرگ رئال مادرید و PSG از همین امروز آغاز شد!

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۴۵۷۱

جنگ بزرگ رئال مادرید و PSG از همین امروز آغاز شد!

از همین امروز دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن برای در اختیار داشتن کیلیان امباپه مبارزه خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تابستان پرسر و صدا و شلوغ در مورد کیلیان امباپه بالاخره تمام شد و این ستاره جوان و فرانسوی هنوز هم لباس پاری سن ژرمن را به تن می کند. رئال مادرید در تمام طول تابستان و به خصوص در یک هفته پایانی با تمام توان برای جذب این بازیکن تلاش کرد، اما پاری سن ژرمن علاقه ای به فروش کیلیان امباپه نشان نداد و در نهایت این بازیکن در فرانسه ماندنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئال مادرید حتی حاضر به پرداخت رقم 200 میلیون یورو برای بازیکنی که تنها یک سال با پاری سن ژرمن قرارداد دارد نیز شد، اما باشگاه متمول فرانسوی حتی پاسخ آخرین پیشنهاد فلورنتینو پرز را نداد تا ثابت کند قصدی مبنی بر فروش کیلیان امباپه ندارد. اما حالا یک سال سرنوشت ساز بین این دو باشگاه در مورد این بازیکن باقی مانده است.

 

 

طبق ادعای نشریه آ.اس، در باشگاه رئال مادرید خوش بینی های فراوانی در مورد جذب این ستاره فرانسوی وجود دارد. کیلیان امباپه حتی پیشنهاد دستمزد خالص 45 میلیون یورویی در سال و تبدیل شدن به پر درآمدترین بازیکن جهان را نیز رد کرده و قصد دارد به هر ترتیبی فصل بعد لباس رئال مادرید را به تن بکند. اما وقتی پای باشگاه قدرتمندی مانند پاری سن ژرمن در میان باشد نمی توان به راحتی انتقال او به رئال مادرید را قطعی دانست.

 

در سال منتهی به جام جهانی، حتی دولت قطر نیز تمام تلاش خود را برای راضی کردن کیلیان امباپه به تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن انجام خواهد داد. اما در این میان باشگاه فرانسوی شرایط بهتری برای مذاکره داشته و فرصت دارد تا چهار ماه آینده کیلیان امباپه را مجاب به تمدید قرارداد بکند. اما رئال مادرید از فصل زمستان به صورت جدی تر برای خرید این ستاره فرانسوی وارد عمل شده و امیدوار است تا آن مقطع تصمیم او برای جدایی از پاری سن ژرمن تغییر نکند. 

 

البته نشریه آ.اس مدعی شد در شرایط فعلی بحث افزایش دستمزد اولویت اول کیلیان امباپه نیست و در واقع پاری سن ژرمن نمی تواند تنها با تکیه بر این اهرم قدرت زمینه مانند این بازیکن در پاریس را فراهم کند. کیلیان امباپه علاقمند به بازی کردن در تیمی است که برای فتح عناوین قهرمانی بزرگ و به خصوص لیگ قهرمانان نامزد اصلی باشد و پاری سن ژرمن برای حفظ او باید در ماه های پیش رو نتایج خوبی بگیرد.

 

 

با حضور ستاره بزرگی مانند لیونل مسی در رختکن این باشگاه، تمام ابراز لازم برای شکستن طلسم لیگ قهرمانان و قهرمانی در این تورنمنت برای پاری سن ژرمن فراهم شده است. اگر این باشگاه در فصل پیش رو موفق به کسب عنوان قهرمانی شود، کار رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه دشوارتر از قبل هم خواهد شد. به هر حال مبارزه دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن از همین حالا آغاز شده و احتمالا تا تابستان سال آینده نیز به طول خواهد انجامید.

پاری سن ژرمن رئال مادرید فلورنتینو پرز (مدیر عامل) کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن رئال مادرید کیلیان امباپه کیلیان امباپه پاری سن ژرمن رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)

گل حکیمی به لوآور را مشاهده می کنید.

دانلود (3.3MB)

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • توخل: الان وقت هوینس نیست، به رئال فکر می‌کنم
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ