Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@01:34:18 GMT

عکس| محصول جدید ایران‌خودرو

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۴۸۷۲

عکس| محصول جدید ایران‌خودرو

آفتاب‌‌نیوز :

مدیر طراحی پروژه خودروی کراس اوور ایران خودرو، با بیان این‌که موتور این محصول نسل جدید EF ۷ پلاس توربوشارژ و دارای گیربکس شش سرعته داخلی‌سازی شده و انتقال قدرت دستی و اتوماتیک خواهد بود، عنوان کرد: کراس اوور ایران خودرو با سطح بالای داخلی سازی به تولید خواهد رسید.

امیر سیمدار، پلتفرم محصول کراس اوور ایران خودرو را همان پلتفرم خودروی تارا دانست که از منظر ابعاد و مشخصات کاملا تغییر یافته و تبدیل به پلتفرمی جدید شده و گفت: ایران خودرو بر مبنای ظرفیت و دانش موجود، توان تولید خودرو‌های CUV را دارا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر بر اساس تحقیقات صورت گرفته، خانواده خودرو‌های CUV در جهان، بازار رو به رشدی داشته و خلاء آن در ایران خودرو وجود دارد.

تا کنون تصاویر درستی از این خودرو منتشر نشده است و این تصویر تنها عکس مورد تایید از آن است که کیفیت خوبی هم ندارد.

این تصویر هم به عنوان خودروی جدید کراس اوور ایران خودرو در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که با تصویر بالا تا حدود زیادی مطابقت دارد

وی افزود: به همین جهت و پس از بررسی بر روی پلتفرم‌های موجود، پلتفرم خودروی تارا به عنوان پلتفرم پایه برای توسعه خودروی CUV انتخاب شد.

مدیر طراحی پروژه خودروی کراس اوور ایران خودرو با بیان این‌که، بزودی نمونه اولیه خودروی K۱۲۵ رونمایی خواهد شد، اظهار کرد: این محصول در انتهای سال ۱۴۰۱ به مرحله تولید انبوه خواهد رسید. در حال حاضر مرحله تعریف و هدف‌گذاری این پروژه انجام شده و در مرحله طراحی قرار دارد و در ادامه وارد مراحل صحه گذاری و صنعتی سازی خواهد شد.

به بیان وی، این خودرو به لحاظ ابعاد و اندازه، در دسته خانواده خودرو‌های شاسی بلند و کامپکت قرار می‌گیرد.

صریح کرد: با توجه به استایل به روز و سطح امکانات رفاهی و ایمنی، این خودرو می‌تواند در رقابت با خودرو‌های رقیب، ضمن تامین سطوح بالای استاندارد‌های ایمنی، امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار مشتری قرار دهد.

وی الگوبرداری از یوزپلنگ ایرانی را روند فعلی طراحی محصولات اخیر ایران خودرو خواند و گفت: در طراحی استایل این محصول نیز از یوزپلنگ ایرانی الهام گرفته و الگوبرداری شده است و سعی این است از خصوصیات و خطوط چهره و بدن یوز ایرانی در طراحی استایل خودرو بهره گرفته شود.

منبع: عصرایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ایران خودرو کراس اوور کراس اوور ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، تویوتا برخی ویژگی های کلیدی این دو خودروی برقی را به اشتراک گذاشته است.

سال گذشته این شرکت طرح اولیه خودروهای برقی را طی نمایشگاه اتومبیل شانگهای به نمایش گذاشت و از آن زمان تاکنون پیشرفت بسیاری کرده است. طرح های اولیه به نمایش گذاشته شده در سال گذشته در حقیقت همان bZ۳C وbZ۳X بودند.

این مدل ها برای بازار چین طراحی شده بودند اما جزییات اندکی از آنها فاش شده بود. اکنون مشخص شدهbZ۳C برای نسل Z وbZ۳X برای خانواده ها طراحی شده اند.

bZ۳C را با همکاری BYD Toyota EV Technology ،FAW و تیم مرکز تحقیق و توسعه IEM تویوتا ساخته است. از سوی دیگرbZ۳X براساس همکاری بین تویوتا، گروه GAC، GAC تویوتا و IEM توسعه یافته است.

bZ۳X از خودروی برقی دیگر بزرگتر است و کابین جادارتری دارد. هر دو اس یو وی دارای سقف پانورامیک، داشبورد دیجیتال، نمایشگر اطلاع رسانی بزرگتر و همچنین پدهای شارژ موبایل و دستگاه های الکترونیکی در حال حرکت هستند.

خودروهای برقی تویوتا دارای فناوری کمک راننده پیشرفته هستند اما جزییات موتور و چند پارامتر دیگر آنها هنوز اعلام نشده است. تویوتا زمان عرضه دو اس یو وی برقی را اعلام نکرده اما به نظر می رسد این وسایل نقلیه به زودی راهی بازار شوند.

هر دو خودروها برای بازار چین طراحی شده اند و مشخص نیست کدام یک برای فروش در بازارهای خارج از این کشور انتخاب می شوند.

کد خبر 6091708 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • خودروسازان به ازای هر ۱ میلیون دلار ارز تخصیصی، چه تعداد خودروی نو تولید کردند؟
  • طراحی پروژه تنیاتاون، شهرکی شناسنامه دار در سلمان شهر توسط پلتفرم طرح تو طرح
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • 2 خودرو جدید کرمان موتور (+عکس )
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس