Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان غذا ودارو ضمن رد ادعایی مبنی بر خروج واکسن اسپوتنیک ایرانی به خارج گفت: این اظهارات کذب محض بوده و هنوز طرف روسی محصول تولید شده اولیه واکسن اسپوتنیک لایت تولیدی شرکت خصوصی ایرانی را برای تولید انبوه تحت لیسانس تایید نکرده است.

به گزارش برنا؛ معاون قرارگاه پدافند زیستی کشور طی مصاحبه ای بیان کرد که واکسن اسپوتنیک در ایران تولید و خارج می‌شود! کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو در واکنش به این ادعا در جمع خبرنگاران گفت: این اظهارات کذب محض بوده و هنوز طرف روسی محصول تولید شده اولیه واکسن اسپوتنیک لایت تولیدی شرکت خصوصی ایرانی را برای تولید انبوه تحت لیسانس تایید نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خروج هرگونه واکسن کرونا از ایران ادعای کذبی است که مقصود و انگیزه گوینده از نشر این مطلب کذب در شرایط حاضر مشخص نیست.

جهانپور تاکید کرد: واکسن اسپوتنیک لایت بصورت بچ تست یا محموله اولیه تولید شده و هفته هاست در انتظار تایید نهایی موسسه گامالیا روسیه برای ورود به چرخه تولید انبوه است و خروج و ورود هر نوع واکسن مستلزم مجوز سازمان غذا و دارو خواهد بود که چنین چیزی تاکنون در مورد واکسن های کرونا از جمله واکسن اسپوتنیک وی صادر نشده و اظهارات نامبرده صحت ندارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسپوتنیک جهانپور غذا و دارو اسپوتنیک ایرانی واکسن اسپوتنیک لایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرصت یک‌هفته‌ای مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شده و داوطلبان می‌توانند با ورود به سامانه، سوابق تحصیلی خود را مشاهده، تأیید و در صورت وجود مغایرت، درخواست خود را برای بررسی هریک از بخش‌های سوابق تحصیلی ثبت کنند.

‌فرآیند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها آغاز شده و تا یک هفته ادامه دارد. 

‌مراجعه به سامانه و تأیید سوابق برای تمامی داوطلبان نوبت‌های اول و دوم آزمون سراسری سال جاری الزامی است. متقاضیان ثبت‌نام در آزمون‌های نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی یا ترمیم نمره باید ابتدا این فرایند را طی کنند.

ثبت‌نام دروس نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره پس از تأیید سوابق تحصیلی و در چند روز آتی در همین سامانه فعال خواهد شد.

‌داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت‌نام کرده‌اند باید از طریق سامانه جامع آزمون سراسری در وبگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند.

همچنین، سایر افراد نیز می‌توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش به نشانی my.medu.ir سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تأیید کنند.

‌سوابق تحصیلی در فرایند پذیرش دانشگاه‌ها در سال جاری دارای تأثیر قطعی ۵۰ درصدی است.

این سوابق بر‌اساس نتایج آزمون‌های نهایی در سنوات و دوره‌های قبل و نوبت خرداد ۱۴۰۲ و سال جاری تولید می‌شود.

آزمون‌های نهایی امسال برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم از ۳۰ اردیبهشت تا ۲۹ خرداد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل