Web Analytics Made Easy - Statcounter

تالار صادراتی بورس کالای ایران روز شنبه ۱۳ شهریور ماه برای نخستین بار میزبان عرضه ۶۰۰ تن اوره پریل شرکت پتروشیمی خراسان است.

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی و اموربین الملل بورس کالای ایران، ۱۸ هزار و ۱۷۰ تن قیر و ۵۲ هزار تن گوگرد نیز در تالار مذکور عرضه می شود.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران در این روز میزبان عرضه یک میلیون و ۲۹۳ هزار و ۳۰۰ تن سیمان، ۲۰ هزار تن شمش بلوم، ۴ هزار تن ورق گالوانیزه، یک هزار و ۵۱۸ تن تیرآهن، ۵ هزار و ۹۰۰ تن میلگرد و ۲۰ کیلوگرم شمش طلا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران در این روز شاهد عرضه ۷۳ هزا رو ۵۱۰ تن وکیوم باتوم، مواد پلیمری، مواد شیمیایی، لوب کات و PDA TAR است.

علاوه بر این شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان درخواست خرید یک هزار عدد کنتور برق را روی تابلوی معاملات بورس کالا می برد.

بازار فرعی بورس کالای ایران عرضه ۵۰۴ تن اتیل بنزن و ۴۳ تن روغن کارکرده لوکوموتیو را تجربه می کند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عرضه اولیه سهام شرکت پتروشیمی خراسان تالار صادراتی بورس کالا بورس کالای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی : ایران تحریم ناپذیر است

رئیس جمهور گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده آن است که ایران تحریم ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور با اراده پولادین مردم به نتیجه نرسیده و پس از این هم به نتیجه نخواهد رسید.   به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) با بیان اینکه این نمایشگاه معرفی توانمندی‌های صادراتی ایران است و فضای رقابتی ایجاد می‌کند و یک کنش جمعی برای رفاه اجتماعی و جهانی از مسیر توسعه تجارت، صادرات و گسترش تعاملات اقتصادی به شمار می‌رود، تصریح کرد: امیدواریم این نمایشگاه موجب همگرایی، هماهنگی و مشارکت فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان، صادرکنندگان و بازرگانان و موجب رشد اقتصادی کشور و منطقه و جهان شود.   وی افزود: این نمایشگاه نشان دهنده آن است که ایران تحریم ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور با اراده پولادین مردم به نتیجه نرسیده و پس از این هم به نتیجه نخواهد رسید؛ طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران به نتیجه نرسیده و بعد از این هم هرگز به نتیجه نخواهد رسید.   رئیسی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه نشان دهنده آن است که جمهوری اسلامی ایران با ذخایر مادی و معنوی و نیروی انسانی کارآمد و با اراده و با ابتکارات و خلاقیت‌ها و با بهره مندی از فناوری‌های نوین می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری‌هایی را داشته باشد و به جهان عرضه کند.   ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و توسط شرکت توسعه صنعت نمایشگاه و رویداد برگزار می‌شود.   این نمایشگاه قرار است در حوزه توسعه صادرات غیرنفتی و رونق تجارت خارجی و استفاده از توانمندی و ظرفیت بالای نمایشگاهی کشورمان، تحت عنوان IRANEXPO ۲۰۲۴ برگزار شود.   تاکنون حضور ۱۷۳ شرکت داخلی در این نمایشگاه قطعی شده و قرار است این شرکت‌ها از شنبه تا چهارشنبه به مدت چهار روز از ساعت ۸ تا ۱۵ فعال باشند.   این شرکت‌ها در ۷۰ هزار متر مربع فضای سرپوشیده و فضای باز در سالن‌های ۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۸، ۲۵، ۳۱، ۳۵، ۳۸، A ۳۸، B ۳۸، ۴۰، ۴۱ و ۴۴ حضور خواهند داشت و محصولاتی در حوزه پتروشیمی، صنعت، صنایع غذایی، دارو و تجهیزات پزشکی، صنایع دستی و گردشگری را در معرض نمایش قرار می‌دهند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تحریم‌ مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران رئیسی : غربی ها ، آفریقا را برای خودشان می‌خواهند اما ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴
  • رئیسی : ایران تحریم ناپذیر است
  • تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!