Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان از کمبود تخت بستری در بیمارستان‌های استان خبر داد و گفت: هماهنگی لازم برای استفاده از ظرفیت سالن صخره نوردی همدان برای بستری موقت بیماران، صورت گرفته است.

دکتر ابراهیم جلیلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر، هزار و ۵۰۰ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند و ۹۰۰ نفر به صورت سرپایی از مراکز درمانی، خدمات مورد نیاز را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلی تصریح کرد: در پنج روز گذشته، روند مراجعه بیماران به بیمارستان‌ها با شیب کندبی همراه بوده اما نمی‌توانیم بگوییم پیک را پشت سر گذاشتیم چون ممکن است بلافاصله وارد پیک بعدی شویم.

وی ادامه داد: تنها مشکلی که در استان وجود دارد، کمبود تخت بیمارستانی برای بستری بیماران است و برای حل این مشکل و بستری موقت بیماران از ظرفیت بیمارستان‌های صحرایی استفاده می‌کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان، در رابطه با استفاده از ظرفیت سایر نهادها برای کمک به کنترل بیماری، توضیح داد: برای کنترل و مدیریت بیماران از ظرفیت هلال احمر استان برای احداث بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان بعثت استفاده کردیم، تعدادی از پرسنل بیمارستان ارتش به بیمارستان شهید بهشتی، منتقل شدند و هماهنگی‌های لازم برای استفاده از ظرفیت سالن صخره نوردی که در نزدیکی بیمارستان بعث است انجام شده تا در صورت لزوم، تعدادی از بیماران را به آن‌جا منتقل کنیم.

جلیلی خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمینه کنترل بیمار بیماری بسیار مهم است و از بیماران تقاضا داریم با تشخیص بالینی اولیه، بیماری خود را قبول کنند و به دنبال انجام تست PCR و سی‌تی‌اسکن، نباشند چون با مراجعه به مراکز متعدد، بیماری را جابه‌جا می‌کنند.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از تشخیص اولیه بیماری کووید۱۹، بیماران باید خود را به مدت دو هفته قرنطینه و در صورتی که وضعیت بالینی نامناسبی داشتند به بیمارستان، مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان صحرایی هلال احمر ارتش جمهوري اسلامي ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ۵، از مصدومیت سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال و عدم توقف کار با وجود آسیب‌دیدگی او نوشت.
 
آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت:  قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.
 
چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…
 
قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…
 
یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صخره‌نوردی بی‌نظیر بز‌های کوهی در طالقان (فیلم)
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد