Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:02:42 GMT

خسارت بارش شدید باران به ۸ منزل مسکونی در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۵۱۶۰

خسارت بارش شدید باران به ۸ منزل مسکونی در مازندران

ایسنا/مازندران مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران از خسارت بارش شدید باران به ۸ منزل مسکونی در این استان خبر داد.

علی اصغر احمدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بارندگی و رعد و برق شب گذشته در مازندران، اظهار کرد:  بارندگی گذشته موجب آبگرفتگی ۸ واحد مسکونی در زیرآب شد.

وی گفت: در زیرآب جاری شدن رواناب از دامنه‌های شهر آبگرفتگی منازل را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران، خاطرنشان کرد: از ساعت ۵ صبح شهرداری و هلال احمر در حال تخلیه آب از منازل هستند و میزان خسارت در دست بررسی است.

احمدی ادامه داد: در غرب استان بارندگی بدون خطر بوده و در ییلاقات مازندران نیز هوا صاف است و بارندگی نداریم، بارندگی در ییلاقات موجب وقوع سیل می‌شود و خوشبختانه بارندگی شب گذشته به پایین دست اختصاص داشت که تنها موجب آبگرفتگی منازل شد.

وی با بیان اینکه بیشترین بارندگی مربوط به شهرهای بابل، قائمشهر، سوادکوه و سوادکوه شمالی بوده، افزود: بندپی غربی با ۱۰۰ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص داد، قائمشهر نیز ۴۵ میلیمتر بارندگی را شاهد بود.
مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران گفت: هواشناسی مازندران تا پایان هفته بارش پراکنده به همراه افزایش دما را اعلام کرده که البته باید مراقب بود، زیرا ممکن است سامانه جدیدی وارد استان شود و در صورت پیش‌بینی و ورود سامانه جدید جدید اخطاریه صادر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بارندگي آبگرفتگي سیل در مازندران استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در ایلام آغاز شد

ایسنا/ایلام بارش شدید باران و رعد و برق در ایلام از پیش از ظهر امروز مطابق پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان آغاز شد.

بارش شدید باران در استان ایلام در حالی آغاز شده که اداره کل هواشناسی استان نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار زرد صادر کرده است.

از طرفی شرکت منطقه‌ای آب استان نیز هشدار داده است که در مسیر رودخانه‌ها و پل‌ها و سدها اتراق نشود و مردم مراقب طغیان رودخانه‌ها باشند.

طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی بیارندگی در استان ایلام تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان ایلام نیز ضمن هشدا به رانندگان استان گفت: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی، از ظهر روز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آبگرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش بینی شده  که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • هواشناسی ایران / رگبار شدید باران در ۲۴ استان
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)