Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@03:53:33 GMT

خوشحالی بچه‌های روستای ملاعلی از حضور رئیس جمهور در روستایشان

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۵۳۰۸

خوشحالی بچه‌های روستای ملاعلی از حضور رئیس جمهور در روستایشان

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، اخبار سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان را به صورت رسمی در دو روز اخیر منتشر کردیم اما این سفر حاشیه هایی هم داشت که انعکاسش خالی از لطف نیست.

حضور آیت الله رئیسی در جمع مردم روستای ملاعلی هیرمند بیش از اینکه برای بزرگان تعجب آور باشد، ذهن کودکان و نوجوانان روستا را هم به خود جلب کرده بود و در این عکس با دست اشاره می کنند، باورشان نمیشود همان آقایی که در تلوزیون بود امروز در جمعشان نشسته است این یعنی همان مردمی بودن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صیادان کنارک انگار یک حامی برای خود دیده بودند، راحت بدون دغدغه مسائلشان را مطرح کردند و قول مساعد برای حل مشکلاتشان گرفتند.

 

طرح چاه ژرف برای سیستان بسیار مهم است وزیر نیرو از فرصت سفر استفاده کرد در حاشیه این سفر،، سری به این پروژه زد.. مردم بومی راحت درد دلهایشان را از مسؤولانی که این سالها در پرداخت حقوقشان کوتاهی کرده بودند، گله کردند و وی نیز پای درد دلشان نشست قول مساعد برای حل مشکلاتشان داد.

 

 

 

در سیستان به درد دل مادربزرگان سیستانی گوش کرد.

 

دیدار خانواده شهدا در سیستان هم از برنامه هایی بود که آنطور دیده نشد به آنها نصیحت کرد و آنان را برای ادامه دادن راه پدر تشویق کرد.  

 

 

رئیس جمهور در بازدید از کپرنشینان حاشیه شهر چابهار، قول مساعد برای ساماندهی وضعیتشان داد و گفت: باید تا پایان امسال برای این کپرنشینان باید خانه احداث شود.

 

امیدواریم مسؤولان استان که اجرای کار را بر عهده دارند، با تعهد برای محقق شدن این وعده ها در عمل پای کاربیایند و امیدی که در دل مردم ایجاد شده را با کوتاهی‌های خود ازبین نبرند.

 

 

انتهای پیام/3139

 

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی سیستان و بلوچستان کودکان رئیس جمهور روستای ملاعلی چاه ژرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور

زمان برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزش کشور با حضور رئیس جمهور، مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت الله رئیسی، رئیس جمهور برگزار می‌شود.

به گفته هاشمی قرار است در این مراسم 230 میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

همچنین قرار است فردا (پنج‌شنبه) جلسه‌ای در وزارت ورزش با حضور روسای فدراسیون‌ها پیرامون مراسم تجلیل از مدال‌آوران برگزار شود و آخرین هماهنگی‌ها درخصوص این مراسم صورت بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت