Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی غلامرضا بابایی اظهار داشت: در یک سال گذشته ۸۸۶ هزار و ۶۱۳ تن انواع مواد معدنی از معادن استان استخراج و از ابتدای امسال، ۶۰ واحد معدنی در این استان با دریافت پروانه بهره‌برداری  به چرخه تولید بازگشت.

وی ادامه داد: برای راه‌اندازی این معادن یک هزار و ۵۱۳ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است و با راه‌اندازی این معادن در استان برای ۸۹۶ نفر زمینه اشتغال مستقیم فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته نیز ۸۸۶ هزار و ۶۱۳ تن انواع مواد معدنی از معادن استان استخراج شده است، گفت: برای جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی استخراج شده استان ایجاد و راه‌اندازی واحدهای فرآوری بزرگ مقیاس به خصوص کنار معادن استان در اولویت برنامه‌های سازمان قرار دارد و اقدامات قابل توجهی نیز در این زمینه انجام شده است.

خاطرنشان می‌شود آذربایجان‌غربی از نظر معدنی یکی از استان‌های غنی به شمار می‌رود ولی بهره‌برداری خوبی از این معادن تاکنون انجام شده و سهم این بخش از تولید ناخالص داخلی این استان بسیار کم است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی مواد معدنی صنعت معادن آذربایجان غربی مواد معدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌فروشی معادن
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • افزایش نقش چین برای استخراج معادن افغانستان
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد