Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه فرانسه از حمله سایبری به یکی از وب سایت‌های زیر مجموعه خود در ماه گذشته خبر داد. خبرگزاری میزان – وزارت خارجه فرانسه از درز احتمالی اطلاعات شخصی از وب سایت ویزای این وزارت خارجه پس از حمله سایبری خبر داد.   به گزارش «اسپوتنیک»، وزارت خارجه فرانسه می‎گوید «وب سایت France -Visas ماه گذشته هک شد و ممکن است اطلاعات شخصی برخی از متقاضیان ویزای فرانسه به سرقت رفته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»   براساس بیانیه وزارت خارجه فرانسه، در ۱۰ آگوست ۲۰۲۱ (۱۹ مرداد ۱۴۰۰)، وب سایت France-Visas مورد حمله رایانه‌ای قرار گرفت که به سرعت خنثی شد.   با این وجود، اطلاعات شخصی ثبت شده هنگام درخواست ویزا (آدرس پست الکترونیکی و اطلاعات هویتی) احتمالا به سرقت رفته‎اند. بیشتر بخوانید: فعالیت مایکروسافت تحت تاثیر موج حملات سایبری حمله سایبری گستردهبه یک شرکت بزرگ بیمه‌ای آمریکا این وزارتخانه می‎گوید «داده‌های سرقت شده شامل اطلاعات مالی یا اطلاعات حساس دیگر نیست، بنابراین در صورت سوء استفاده نیز، آثار محدودی خواهد داشت.»   براساس اعلام وزارت کشور فرانسه، وزارت خارجه این کشور اقدامات امنیتی را برای جلوگیری از حوادث مشابه در آینده انجام می‌دهد.   انتهای پیام/ برچسب ها: فرانسه امانوئل مکرون حمله سایبری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حمله سایبری فرانسه امانوئل مکرون حمله سایبری وزارت خارجه فرانسه حمله سایبری وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض

به گزارش خبرگزاری مهر، «مهدی صفری» معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه برای شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد با شعار «همکاری بین‌المللی، توسعه و انرژی» که با حضور سران کشورها و سیاست گذاران اقتصادی کشورهای مختلف جهان در عربستان برگزار می‌شود به ریاض سفر کرده است.

کد خبر 6090596 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • اطلاعات و تصاویر تلویزیون قطر از حمله ایران به اسرائیل
  • فرانسه: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می‌کنیم
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • جزئیات سناریوی رژیم‌صهیونیستی برای حمله به رفح
  • سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض
  • هوش مصنوعی گرایش سیاسی افراد را از چهره‌شان می‌خواند
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات