Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ثبت احوال استان قزوین از تحویل ۹۸ درصد کارت‌های هوشمند صادر شده در قزوین به متقاضیان تا به امروز خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، حسن صومی امروز با اعلام این خبر، افزود:  علت تاخیر و طولانی شدن زمان صدور بخشی از کارت های هوشمند به مشکل در تامین بدنه کارت ملی در سطح کشور باز می گردد.
وی با اشاره به آمار صدور کارت هوشمند در استان، گفت: براساس برآوردهای صورت گرفته تا پایان مردادماه سال ۱۴۰۰ آمار واجدان شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در استان قزوین یک میلیون و ۲۰۸ هزار و ۹۹۵ نفر است که از این تعداد ۹۹۳ هزار و ۱۳۰ نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 مدیر کل ثبت احوال استان قزوین اظهار داشت: تاکنون برای ۸۲۳ هزار و ۶۲۴ نفر کارت هوشمند ملی صادر شده که این تعداد بالغ بر ۸۳ درصد از درخواست های ارائه شده است.
صومی همچنین بیان کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت صدور کارت هوشمند ملی، با شماره گیری #۶۰۹۰*۴* بر روی تلفن های همراه خود و بدون مراجعه به دفاتر مربوط با سازمان ثبت احوال در جریان روند صدور کارت ملی خود قرار گیرند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کارت ملی هوشمند کارت هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مهرجو فرخی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بر اساس کارت هوشمند صادره برای ناوگان، یکهزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت کردند.

وی بیان داشت: در حوزه حمل و نقل کالا یکهزار و ۹۹۷ راننده برای دریافت کارت هوشمند اقدام کردند.

فرخی تصریح کرد: یک میلیون و ۴۷۳ هزار تن کالا در سال گذشته، از این استان به مناطق مختلف کشور جابجا شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۰.۹ درصد کاهش داشته است.

وی عمده کالاهای جابه جا شده را شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و محصولات کشاورزی عنوان کرد.

کد خبر 6092988

دیگر خبرها

  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد