Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جمعی از نیروهای خدمات شهری شهرداری یاسوج با تجمع مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار پرداخت ۵ ماه حقوق خود شدند.

کارگران شهرداری در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه فقط فروردین ماه حقوق گرفتند گفتند: در این وضعیت سخت معیشتی و بیماری کرونا ۵ ماه است حقوق دریافت نکرده‌ایم و زندگی برایمان به سختی می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنها گفتند: چند ماه است که برای پرداخت حقوق ما وعده امروز و فردا می‌دهند اما اتفاقی نمی افتد و ما هر روز بیشتر از دیروز شرمنده خانواده هایمان می‌شویم.

یکی از کارگردان شهرداری با بیان اینکه نیروهای خدماتی قلب شهر هستند، گفت: برای امر و معاش زندگی قرض می‌کردیم اما حالا کسی به ما پول قرض هم نمی‌دهد در این شرایط بیماری کرونا کار می‌کنیم که پولمان پرداخت شود نه اینکه وعده وعید دهند.

کارگر دیگری می‌گوید؛ چندماه طول می‌کشد که به ما حقوق بدهند بعد از مدتی که حقوق‌ها پرداخت می‌شود مبلغی از آن را برمی‌دارد و همه حقوق را به نمی‌دهند.کارگران قشر مظلوم و بی‌صاحبی هستند و هیچ کسی از آنها حمایت نمی‌کند.

خبرنگار فارس وضعیت پرداختی نیروهای خدمات شهری شهرداری از عبدالهی پیمانکار جویا شد که در جواب گفت: ظرف هفته اخیر یک ماه از حقوق کارگران توسط پیمانکار و یک ماه دیگر توسط شهرداری و در هفته آینده پرداخت می‌شود و مطالبات چند ماه دیگر کارگران در اولین فرصت تامین هزینه پرداخت می‌شود.

 

در گفت‌وگوی با خبرنگاران با شهردار یاسوج میگه و مقدم تایید کرد که یک ماه حقوق کارگردان توسط پیمانکار و یک ماه دیگر توسط شهرداری پرداخت شود.

کریمی مدیر پسماند شهرداری یاسوج هم در جمع کارگران از پرداخت دو ماه حقوق کارگران خبر داد و گفت: نگران کارگران هستیم و در این شرایط که زندگی برای همه سخت شده کارگردان سختی‌های زیادی متحمل می‌شوند امید می‌رود مشکلات حل و کارگران به سر کار خود بازگرداند.

 

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس شهرداری یاسوج کارگران خدمات شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر شنبه در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران افزود: همه شهرهای استان در مسیر آلایندگی نفت جنوب هستند و شامل دریافت عوارض آلایندگی شدند.

وی بیان داشت: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و مسئولان شهرداری‌ها باید در حوزه عمرانی و مبلمان شهری این اعتبارات را هزینه کنند.

روستا تصریح کرد: دغدغه ما مصرف بهینه این تخصیص‌ها و جهت دهی به سمت طرح‌های عمرانی است و انتظار می‌رود شهرداری‌های سه شهر بزرگ استان، فهرستی از طرح‌های عمرانی برای بهبود فضای شهری ارائه دهند.

وی افزود: از محل آلایندگی، اعتبارات برای طرح‌های عمرانی در راستای بهبود فضای شهری اختصاص خواهد یافت.

کد خبر 6096278

دیگر خبرها

  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • رفع آب‌گرفتگی معابر با تلاش ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ اصفهان + فیلم
  • اسرار قانون کار؛ ۱۰ به اضافه یک راز که از کارگران پنهان می‌کنند
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد
  • حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود