Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیومرث غلامی امروز در جمع اصحاب رسانه، از ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ الی ۳ صبح در تمام وضعیت‌ها کرونایی در استان خبر داد و اظهار داشت: خروج خودروهای بومی از شهرستان‌های نارنجی و قرمز و ورود خودروهای غیربومی به شهرستان‌های نارنجی و قرمز ممنوع  است، به جزء برای خودروهایی که مجوز ترددی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: صدور مجوز برابر ابلاغیه که داده‌اند فقط برای سه دسته است، بیمارانی که ضرورت دارد با ارائه مدارک پزشکی به شهر مورد نظر بروند، در خصوص اظهارنامه و ابلاغیه دادگستری و همچنین مامورت ادارای اجازه تردد دارند.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: کسانی که مجوز تردد دارند و با عبور از حوزه دوربین‌ها جریمه می‌شوند، چند روزی زمان می‌برد که روی خلافی خوردو اضافه شود که در این مدت نیاز است برای اعتراض اصل برگ مجوز را به همراه مدارک مالکیتی و هویتی مالک جهت طرح در کمیسیون ماده ۵ قانون رسیدگی به تخلفات ارائه شود.

وی در ادامه، در بحث احراز سکونت در مراکز تعویض پلاک که به صورت اینترنتی نوبت‌دهی می‌شوند، گفت: از امروز، ۱۳ شهریورماه گواهی احراز سکونت برای خودروهای نوشماره فقط در شرکت‌های سازنده و نمایندگی‌های فروش خودرو صادر می‌شود.

غلامی خاطرنشان کرد: احراز سکونت پیش از این در مراکز تعویض پلاک انجام می‌شد، اما از امروز برای تسهیل شماره‌گذاری خودرو جلوگیری از تجمع در راستای پیشگیری از بیماری کرونا ویروس، مالکان خودروهای نوشماره برای دریافت گواهی احراز سکونت، فقط به نمایندگی‌های فروش و یا شرکت‌های سازنده خودرو مراجعه کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه خودرو پلیس مدارک پزشکی فارس تعویض پلاک احراز هویت احراز سکونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک از همکاری گسترده این منطقه با تعاونی های ساخت مسکن خبر داد و گفت: تنها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ با بررسی و تأیید ۱۸ مجوز ساخت بیش از ۱۰ هزار متر پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه یک صادر شد.

ابوالفضل شالی بگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های شهری در سطح منطقه یک اظهار کرد: با توجه به فراهم آوردن شرایط توسعه زیرساخت‌های گوناگون شهری در سطح منطقه یک اراک، هم اکنون شاهد افزایش قابل ملاحظه ساخت و ساز در محدوده غربی شهر هستیم که این امر بخش کوچکی از تلاش‌های همکارانم در سطح منطقه است.

وی ادامه داد: در سال گذشته منطقه یک شهرداری اراک با بررسی ۱۶۷ عدد مجوز ساخت مسکن حدود ۱۲۰ هزار متر پروانه ساختمانی جدید صادر کرد که نسبت به دوره‌های قبل و در مقایسه با سایر مناطق شهری بسیار قابل توجه است.

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک از همکاری گسترده این منطقه با تعاونی‌های ساخت مسکن خبر داد و افزود: به‌دنبال افزایش همکاری‌های این منطقه با تعاونی‌های ساخت مسکن که شرایط آن از سال ۱۴۰۲ آغاز شده بود، هم اکنون شاهد صدور مجوزهای مختلف برای ساخت صدها واحد مسکونی جدید هستیم.

شالی‌بگ گفت: تنها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ با بررسی و تأیید ۱۸ مجوز ساخت بیش از ۱۰ هزار متر پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه یک صادر شد.

وی ادامه داد: امید می‌رود طی سال جاری این آمار روز به روز افزایش پیدا کند تا در ارائه خدمات مناسب به شهروندان بتوانیم موفق تر از هر زمانی فعالیت کنیم.

کد خبر 748864

دیگر خبرها

  • مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • بدمستی در برابر مست عشق