Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@03:45:46 GMT

برزیل خواهان تنبیه ستاره های لیورپول شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۷۰۲۸

برزیل خواهان تنبیه ستاره های لیورپول شد

فدراسیون فوتبال برزیل خواهان اعمال نظر فیفا در خصوص تصمیم اخیر باشگاه لیورپول شده است.

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا در برخی کشورها هنوز متوقف نشده و این بیماری هنوز هم بخشی از دنیای فوتبال را تحت تاثیر خود قرار داده است. فدراسیون فوتبال برزیل از عدم صدور مجوز سفر از سوی باشگاه لیورپول برای حضور بازیکنانی چون فابینیو، آلیسون بکر و روبرتو فیرمینو در ترکیب سلسائو برای بازی های ملی رضایت نداشته و خواهان مجازات این باشگاه از سوی فیفا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق قوانین دولت انگلیس، بازیکنانی که از انگلیس به کشورهای فهرست قرمز سفر می کنند، باید هنگام بازگشت قرنطینه شوند. به همین علت باشگاه های لیگ برتر از صدور مجوز برای برخی بازیکنان برای برگزاری بازی های ملی خودداری کردند که برزیل نیز یکی از آن کشورها بود.

 

 

قانونی در فیفا وجود دارد که بازیکنان تا پنج روز بعد از بازی های ملی نباید در دیدارهای رده باشگاهی شرکت کنند و فدراسیون فوتبال برزیلی از فیفا خواسته این قانون را در مورد باشگاه لیورپول اعمال کند. البته بابی فیرمینو اخیرا مصدوم شده و به خودی خود نیز قادر به حضور در ترکسی مرسی سایدی ها نیست.

 

فیرمینو هفته گذشته و در جریان تساوی 1-1 لیورپول مقابل چلسی دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد و به نظر مدتی دور از میادین خواهد بود. اما در صورت قطعی شدنه تصمیم فیفا، یورگن لوپ قادر به استفاده از فابینیو و آلیسون بکر در مسابقه هفته بعد خود برابر لیدزیونایتد نیست.

لیورپول آلیسون بکر روبرتو فیرمینو برزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول آلیسون بکر روبرتو فیرمینو برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد یورگن کلوپ ‏و محمد صلاح پیش از درگیری لفظی در کنار خط درحالیکه مشخص ‏است علاقه‌ای به دست دادن ندارند با هم دست می‌دهند. انتشار ‏این تصاویر باعث شده سناریوی جدیدی درباره علت درگیری لفظی ‏سرمربی و ستاره لیورپول مطرح بشود. ‏

محمد صلاح در جریان باخت لیورپول مقابل اورتون در دربی ‏مرسی‌ساید عملکرد خوبی نداشت و وقتی امروز یورگن کلوپ او را ‏نیمکت‌نشین کرد مشخص بود که صلاح از این موضوع خوشحال ‏نخواهد شد. ‏

درحالیکه تنها 10 دقیقه به پایان بازی امروز لیورپول مقابل وستهم ‏باقی مانده بود کلوپ دستور داد صلاح به جای لوئیس دیاز وارد زمین ‏بشود. اما درحالیکه ستاره مصری لب خط منتظر بود با کلوپ درگیری ‏لفظی پیدا کرد و در نهایت داروین نونیز بود که او را آرام کرد تا اوضاع ‏بدتر نشود. ‏

در تصاویر جدیدی که منتشر شده کلوپ را در حالی می‌بینیم که ‏یورگن کلوپ به سمت صلاح می‌رود و سعی دارد با او دست بدهد ‏ولی ستاره مصری دست سرمربی‌اش را پس می‌زند. با اصرار کلوپ ‏صلاح با دلخوری با او دست می‌دهد. کاملا شل و از سر اجبار. کلوپ ‏که گویا از این حرکت صلاح عصبانی شده به سمت او برگشته و ‏چیزی می‌گوید. عصبانیت شدید صلاح از این لحظه آغاز می‌شود و ‏البته مشخص است که کلوپ هم در حال صبحت با او است. ‏

دیگر خبرها

  • پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏
  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله