Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا، مراسم تجلیل از علی داودی دارنده مدال نقره و سجاد گنج زاده مدال آور طلایی استان تهران ظهر امروز /شنبه/ با حضور استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان و روسای ادارات شمال غرب و اسلامشهر در استانداری تهران برگزار شد.

انوشیروان محسنی بندپی با بیان اینکه با شیوع کرونا در ۱۸ ماه اخیر بسیاری از فعالیت های اجتماعی تعطیل شده بود و چشم مردم به این رویداد المپیکی بود، گفت: این ورزشکاران توانستند با مدال آوری خود شادی، نشاط و غرور اجتماعی را برای مردم به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران ادامه داد: ورزش می تواند بسیاری از ناراحتی های اسکلتی را حل کرده و با تغذیه سالم می توان شرایط بدنی افراد جامعه را تقویت کرد.

وی همچنین در این نشست در گفت و گویی تلفنی با مدیر عامل مسکن مهر پردیس قول واگذاری ۲ خانه را  از وی گرفت که در این خصوص با نامه نگاری اداره کل ورزش استان این مورد محقق شود.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این آیین با بیان اینکه این استان در مسابقات المپیک دارای ۱۵ سهمیه در ۹ رشته ورزشی بود، افزود: هفت نشان طلا، نقره و برنز توسط ورزشکاران استان‌ها برای کشورمان به ارمغان آمد که سهم تهران در این آوردگاه یک نشان طلا و یک نقره بود.

نصرالله پریچهره با بیان اینکه در مسابقات پارالمپیک نیز سهم تهران ۸ ورزشکار بوده است، گفت: تا این لحظه ۲ نشان طلا و یک نقره توسط ورزشکاران تهران کسب شده است.

وی با اشاره به اینکه ورزش مختص یک دستگاه نیست بلکه تمامی دستگاهای متولی حمایت از این مدال آوران هستند، گفت: این ورزشکاران با عشق و علاقه خاص خود توانستند بار دیگر شادی را برای مردم به ارمغان آورند.

همچنین سجاد گنج زاده در صحبتی با بیان اینکه هدف ما با تلاش، شاد کردن دل ورزشکاران است، گفت: یکی از دغدغه های ورزشکاران نداشتن مسکن است که نیاز است در این خصوص چاره اندیشی شود.

علی داودی نیز ضمن تایید بر رفع مشکل مسکن مدال آوران خاطر نشان کرد که با توجه به مدال های ارزشمند ،نیازمند است برخی نیازهای اولیه و اساسی ورزشکاران برطرف شود.

همچنین در این مراسم از طریق اداره کل ورزش و جوانان و استانداری ۳ سکه بهار آزادی به داودی و ۴ سکه نیز به گنج زاده  اهدا شد.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان تهران سجاد گنج زاده انوشیروان محسنی بندپی علی داودی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران سجاد گنج زاده انوشیروان محسنی بندپی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران سجاد گنج زاده انوشیروان محسنی بندپی علی داودی ورزش و جوانان گنج زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) در قزاقستان آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت، پیکار‌های مرحله نیمه پایانی رده سنی امید برگزار شد و سه نماینده ایران به روی رینگ رفتند.   در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با جواهیر اوماتالیف از ازبکستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری با تمیرلان موکاتیف از قزاقستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده با جهانگیر زوکروف از ازبکستان رقابت کرده و از رسیدن به برتری بازماندند تا به نشان برنز دست یابند.   با این اوصاف تیم ملی امید بوکس ایران که تحت هدایت علیرضا استکی و برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود، با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد. مسابقات آسیایی قزاقستان، سومین دوره پیکار‌های رده سنی امید بود.   پیش از این و در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسیده است و دوشنبه برای کسب مدال طلا با شهزود پولوونوف از ازبکستان مصاف می‌دهد؛ امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی هم صاحب مدال برنز شدند.

دیگر خبرها

  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • سایت‌های مسکن در چهار شهر کرمان آماده واگذاری است
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور