Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، بایرن مونیخ در پنجره تابستانی، ۴ بازیکن را به اردوی خود اضافه و برای آنها نزدیک به ۵۹ میلیون یورو هزینه کرد.

این تیم البته بسیاری از ستاره‌های خود را با اتمام قرارداد به تیم های دیگر فرستاد مثل دیوید آلابا، جروم بواتنگ و خاوی مارتینز که پس از سال‌ها آلیانس را ترک کردند.

بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالاتی ۳ عنصر مهم لایپزیگ را خریداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین آنها «یولیان ناگلزمن» بود که از هدایت گاوهای خشمگین راهی مونیخ شد. بایرن بعد از آن «دایو اوپامکانو» را با ۴۲.۵ میلیون یورو خریداری کرد و در روزهای آخر پنجره نقل و انتقالاتی «مارسل سابیتزر» ‌را با ۱۶ میلیون یورو به ترکیب خود آورد.

بایرن مونیخ در این تابستان با شکست دورتموند قهرمان سوپرکاپ آلمان شد

فابریزو رومانو در برنامه SPORT1 در خصوص کیفیت فعالیت بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالاتی گفت: من مطئنم بایرن در سال آینده برای خرید هالند تلاش خود را انجام خواهد داد. می‌دانم که می‌گویند خرید او کار سختی است اما بایرن مونیخ برای جذب هالند با باشگاه‌های انگلیسی، پاریس و باشگاه‌های اسپانیایی در رقابت خواهد آمد. به نظرم رقابت جذابی برای انتقال هالند در تابستان آینده خواهد شد.

او اظهار داشت: بایرن همیشه به جذب «کاماوینگا» علاقه داشت ولی این تابستان خرید او غیرممکن بود. آنها پول آماده‌ای در اختیار نداشتند و رئال مادرید در روزهای آخر این انتقال را انجام داد و خیلی سریع او را خریداری کرد.

رومانو گفت: سائول نیگز نیز برای بایرن مونیخ یک ایده خوب به شمار می‌رفت ولی وقتی باشگاه با مدیر برنامه او صحبت کرد دید اصلا این انتقال نهایی نخواهد شد زیرا سائول می‌خواست راهی لیگ برتر انگلیس شود.

بازیکن اسپانیایی اتلتیکومادرید در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالاتی به صورت قرضی به تیم چلسی پیوست تا برای قهرمان اروپا فصل پیش رو بازی کند.

رومانو درباره خریدهای بایرن مونیخ نیز گفت: بایرن پنجره فوق‌العاده‌ای را به ثبت رساند و توانست با این مشکلات مالی اوپامکانو، یکی از بهترین مدافعان دنیا را خریداری کند. به نظرم بایرن کارش را در این تابستان بی‌نقص انجام داد.

وی ادامه داد: آنها در روزهای پایانی پنجره «مارسل سابیتزر» را نیز جذب کردند. به نظرم سالیحمیدزیچ یک نابغه است. او این بازیکن را ۱۶ میلیون یورو گرفت. یک قیمت عالی و بی‌نظیر. آنها ناگلزمان را به هم مونیخ آوردند. یک مربی با ذهن باز و ایده‌های نو که به نظرم باید به سران بایرن مونیخ تبریک گفت.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پنجره نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم خوسلو به بایرن مونیخ (رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ)

گل دوم خوسلو به بایرن مونیخ (رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ)

دیگر خبرها

  • دلیخت: نمی‌خواهم بگویم داوری همیشه هوای رئال مادرید را دارد اما امشب تفاوت‌ها را رقم زد
  • کابوسی که بعد از ۱۲ سال دوباره تکرار شد: بایرن مونیخ بدون جام فصل را به اتمام می‌رساند
  • گل دوم خوسلو به بایرن مونیخ (رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ)
  • باواریایی‌ها در قتلگاه مادرید
  • بازدید کادرفنی و بازیکنان بایرن مونیخ از سانتیاگو برنابئو / عکس
  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • اریک تن هاخ مورد تحسین بایرن مونیخ؛ چرا باواریایی‌ها به مربی هلندی علاقه دارند؟
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • رسمی؛ پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۴/۲۵ + عکس