Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@13:09:46 GMT

بلوار قدر همدان به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۷۶۸۲

بلوار قدر همدان به بهره برداری رسید

شهردار منطقه سه همدان گفت: با صرف اعتباری معادل ۲۰ میلیارد تومان، مسیر ارتباطی(بلوار) قدر در حد فاصل منطقه خضر و شهرک شهید مدنی این منطقه از شهر همدان تکمیل و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایمنا، محمدرضا فیض منش اظهار کرد: این بلوار به طول یک کیلومتر و به عرض ۳۵ متر به عنوان از جمله طرح‌های مهم عمران شهری همدان بود که اجرا و به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلوار قدیر در یکی از نقاط کم برخوردار شهر همدان احداث شده که برای اجرای این پروژه سه هزار تن آسفالت مصرف شده است.

شهردار منطقه سه همدان خاطرنشان کرد: دیوار کشی و پوشش رودخانه با دال‌های بتنی، تملک املاک و اراضی محدوده محور، خاکبرداری به ارتفاع ۲.۵ متر، پیاده راه سازی، زیرسازی و آسفالت، عملیات پوشش فضای سبز، نصب علائم و تجهیزات ترافیکی از جمله اقدامات انجام شده برای احداث بلوار قدر در این منطقه از شهر همدان است.

فیض منش تصریح کرد: این محور مسیر ارتباطی بلوار حضرت امام خمینی (ره) به منطقه خضر شهر است که میدان امام حسین (ع)، بلوار سلامت و بلوار سردار شهید همدانی به عنوان محور مهم و اصلی شهر همدان را به هم متصل می‌کند.

به گفته وی، عملیات اجرایی احداث بلوار قدر به عنوان یکی از پروژه‌های مهم عمرانی برای روان سازی ترافیک شهر همدان ۵ ماه به طول انجامید.

منبع: ایرنا

کد خبر 519460

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کلانشهر همدان شهرداری همدان پروژه عمرانی پروژه های شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: به منظور کاهش فوتی‌ها و جلوگیری از مرگ و میر عابرین حاشیه جاده‌های پر تردد استان در سال گذشته شش پل عابر پیاده با بهره گیری از توان بخش خصوصی درمحور‌های مختلف پر حادثه استان احداث گردید.

او افزود: محور‌های ارتباطی مناطق اسبوکلا، انجیل نسام، خزرشهر، پلور، عالیواک، دلاورکلا) از جمله محور‌هایی بوده که پل عابر پیاده در آنها احداث گردید.

جهانیان گفت: مقرر است به زودی نیز با بهره گیری از توان بخش خصوصی تعداد ۸ پل عابر پیاده دیگر در نقاط مختلف پر حادثه استان از جمله منطقه درزی کلا آمل- بابل، منظریه محور هراز، جمشید آباد و قاسم آباد در محور سوادکوه و محور‌های ساری – قائمشهر و کمربندی چالوس احداث گردد.

او افزود: احداث پل‌های عابر پیاده در راستای کاهش فوتی‌های ناشی از تصادفات و اجرای برنامه‌های ایمن سازی عبورومرور عرضی عابرین پیاده ودانش آموزان درنقاط حادثه خیز و به تقاضای مسئولان استانی و شهرستانی استان وشورا‌های اسلامی روستا‌ها صورت می‌گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در ساخت پل‌های عابر پیاده استان از مشارکت بخش خصوصی نیز استفاده می‌شود که این مشارکت با انعقاد قرارداد‌های بلندمدت به‌صورت قرارداد BOT ساخت، بهره برداری و واگذاری) انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از دو طرح آبی در تابستان/از ماهیت سدچمشیر دفاع میکنیم
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد