Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@16:56:14 GMT

نحوه واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۷۸۸۲

نحوه واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درباره واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش قدس آنلاین، مهرزاد حمیدی در این باره اظهار کرد: رانندگان در تعهد و توافق ما بین وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش قرار دارند. باید ابتدا ثبت نام مدارس کامل و قراردادها منعقد شوند. وقتی که مشخص شد فلان راننده مسئولیت سرویس یک مدرسه را عهده دار شده است، اسامی تجمیع می شوند و در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه با در اختیار قرار گرفتن اسامی، فهرست در یک سامانه ثبت و واکسیناسیون برای این گروه نیز انجام می شود گفت: البته یک سری از این رانندگان با اعلام شرایط سنی واکسن و همچنین قرار گرفتن در گروه تاکسیرانان، واکسن دریافت کرده اند، اما برای مابقی نیز کار انجام خواهد شد؛ ولو قرار باشد روزهای محدودی در هفته با مدارس هکاری کنند.

حمیدی همچنین پیش از این اعلام کرده بود که واکسیناسیون بیش از ۹۲ درصد فرهنگیان در مرحله اول انجام شده و تزریق دوز دوم نیز با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی در سطح کشور آغاز شده است و تا چند روز آینده به پایان می رسد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سرویس مدارس رانندگان سرویس مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۷۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: فرآیند واکسیناسیون تکمیلی مرحله اول فلج اطفال ویژه اتباع خارجی در کردستان به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، جهانبخش یوسفی اظهار کرد: برنامه جهانی ریشه‌کنی فلج اطفال و حفظ دستاوردهای آن از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان جهانی بهداشت است.

وی افزود: هر چند تلاش‌ها برای تحقق اهداف برنامه همچنان تداوم دارد، اما افزایش تردد به داخل کشور از کشورهای همسایه نشان دهنده خطر بالای ورود ویروس به کشورمان است.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: عملیات ایمن سازی تکمیلی سال ۲۰۲۴ میلادی در مناطق غیر گرمسیری در مرحله اول از روز یکشنبه دوم اردیبهشت تا روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت سال جاری همزمان با سراسر کشور شروع و به اتمام رسید و مرحله دوم نیز از سی‌ام اردیبهشت تا یکم خرداد سال جاری اجرا خواهد شد.

یوسفی خاطرنشان کرد: در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کردستان طرح ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال با هدف ریشه‌کن کردن کامل این بیماری در کودکان زیر پنج سال مهاجران خارجی اجرا شد و بیش از ۷۵ درصد موارد واکسیناسیون شدند.

کد خبر 749770

دیگر خبرها

  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه در این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • ۳۶۰۰ معلم در اصفهان استخدام می‌شود/تخلیه ۴۲ مدرسه به دلیل فرونشست
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان