Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@16:43:46 GMT

واکسیناسیون اساتید به اتمام رسید

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۷۸۸۹

معاون آموزشی وزارت علوم از پایان واکسیناسیون اساتید دانشگاهی خبر داد و گفت: واکسیناسیون دانشجویان نیز طبق زمانبندی وزارت بهداشت و بسته به شرایط واکسن انجام می گیرد.

به گزارش مهر،‌ علی خاکی صدیق از پایان واکسیناسیون اساتید خبر داد و گفت: واکسیناسیون تا کامل انجام نشود کلاس‌ها به صورت حضوری شروع نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شروع حضوری کلاس‌ها منوط به واکسیناسیون دانشجویان و اساتید است خوشبختانه واکسیناسیون اساتید تقریباً تمام شده است اگر هم برخی از اساتید از واکسیناسیون جا مانده باشند، هماهنگی‌های لازم برای واکسیناسیون این اساتید توسط دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: برای واکسیناسیون دانشجویان نیز لیست آنها به وزارت بهداشت ارسال شده است و زمان بندی واکسیناسیون دانشجویان با وزارت بهداشت بوده و بستگی به شرایط واکسن دارد.

وی درباره افزایش شهریه دانشگاه‌ها در ترم جدید نیز گفت: شهریه‌ها در اختیار هیأت امنای دانشگاه‌ها است ولی حداقل و حداکثر شهریه در هیأت امنای وزارت علوم مشخص می‌شود.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: بنابراین معیارهایی که توسط هیأت امنای وزارت علوم به دانشگاه‌ها اعلام می‌شود می‌تواند مد نظر هیأت امنای دانشگاه‌ها قرار گیرد.

وی افزود: هیأت امنا دانشگاه‌ها نیز تعرفه پذیرش دانشجویان پولی و یا هزینه‌های دیگر مرتبط بر وضعیت دانشجویان را آنجا تعیین کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم پارالمپیک سید حسن فیروزآبادی انسیه خزعلی واکسیناسیون اساتید اتمام محرم اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم پارالمپیک سید حسن فیروزآبادی انسیه خزعلی واکسیناسیون دانشجویان واکسیناسیون اساتید وزارت علوم دانشگاه ها هیأت امنای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است

تقریبا کمتر از ۲۴ ساعت باقی مانده تا دانشجویان معترض دانشگاه کلمبیا که در چمن‌های دانشگاه چادر زده‌اند، به خانه‌های خود بازگردند.

به گزارش ایسنا به نقل از سی‌ان‌ان، اشا کرم مدیر مسئول روزنامه دانشگاه کلمبیا به نقل از سازمان دهندگان دانشجویان معترض گفت: مذاکرات بین معترضان و مقامات دانشگاه کلمبیا در مورد جمع آوری چادرهای برپایی در محوطه دانشگاه که به مدت ۴۸ ساعت تمدید شده بود، تاکنون "بی ثبات" بوده است.

وی به سی‌ان‌ان گفت: «ما تقریباً در نیمه راه از مهلت تمدید شده ۴۸ ساعته هستیم و از سازمان‌دهندگان جبهه دانشجویی دانشگاه کلمبیا اوایل امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی شنیدیم که به ما گفتند که مذاکرات با مسئولان دانشگاه در حال حاضر بسیار بی‌ثبات است.»

کرم افزود: هنوز حدود ۲۴ ساعت دیگر تا مهلت تمدید شده باقی مانده است "اما واقعاً پس از آن، ما واقعاً نمی دانیم اوضاع به چه سمت و سویی خواهد رفت.

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، روز چهارشنبه خواستار استعفای رئیس دانشگاه کلمبیا شد و گفت مدیریت او ضعیف است و اگر نتواند "به این هرج و مرج نظم بخشد."، باید استعفا دهد.

کرم گفت که تاکنون واکنش دانشجویان به درخواست ها برای استعفای رئیس دانشگاه متفاوت بوده است. ولی عده‌ای مایلند که او همچنان به مدیریت دانشگاه ادامه دهد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • ماجرای اهدای دکترای افتخاری به رئیسی و انتقادی که گاف از آب درآمد!
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • موج حمایت از غزه در آمریکا به راه افتاد/ گسترش اعتراضات و بازداشت گسترده اساتید و دانشجویان
  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور