Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی از اختصاص شصت میلیارد ریال اعتبار جهت اتمام پروژه های عمرانی دانشگاه فرهنگیان استان خبر داد و گفت:در بخش پردیس و فضای دانشگاه فرهنگیان با همکاری بیشتر آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و پیگیری هایی در سطح ملی اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان جهت اتمام این پروژه های عمرانی اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد علی شجاعی ظهر امروز جمعه ، پس از بازدید از قسمتهای مختلف دانشگاه فرهنگیان در در جلسه بررسی مسائل و مشکلات دانشگاه فرهنگیان استان با حضور مدیران استانی ؛ این دانشگاه را به لحاظ پرورش نیروی انسانی معلم یکی از نقاط قوت این استان دانست و افزود : مجموعه های دانشگاهی استان حیثیت و آبروی استان هستند، لذا باید حمایت های بیشتری از آنان صورت گیرد.

وی به برگزاری جلسات مستمر در چندین ماه گذشته با حضور مدیران استانی در راستای حل مشکلات دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و گفت :در یک برنامه زمانبندی شده محل فعلی دانشگاه کوثر تخلیه و در اختیار پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان استان قرار خواهد گرفت تا فضای خوابگاهی و آموزشی مجزا شود.

شجاعی افزود : همچنین زمینی به مساحت ۴ هکتار در تخته ارکان نیز به پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان اختصاص می یابد که به دلیل ملی بودن پروژه باید اعتبارات آن از سطوح ملی پیگیری و جذب گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توسعه پروژه دانشگاه فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان  از تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان شهرستان نهبندان خبرداد.
عباس سارانی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان ۴۰۰ میلیارد ریال است، گفت: این طرح پیشرفت ۵۴ درصدی داشته و تاکنون ۱۰۸ میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.
وی، با اشاره به در دست اجرا بودن ۵ طرح تغذیه مصنوعی در نواحی مرزی استان شامل بندان و چاهداشی نهبندان، آهنگران زیرکوه، گزیک درمیان و مشوکی سربیشه، افزود: برای تکمیل این طرح‌ها ۴هزار و۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط 2 مترو تهران
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان