Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:34:19 GMT

رمان «پس از بیست سال» از سوی «رهبر انقلاب» تحسین شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۸۵۰۳

رمان «پس از بیست سال» از سوی «رهبر انقلاب» تحسین شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرستان ادب رمان «پس از بیست سال» نوشته «سلمان کدیور» مورد توجه و تحسین رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از مطالعه‌ی رمان «پس از بیست سال» در پیامی که به نویسنده این کتاب ابلاغ شده است فرموده‌اند «سلام من به نویسنده برسانید و به ایشان خدا قوت و خسته نباشید بگویید و همچنین از نویسنده و ناشر کتاب تشکر کنید».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رهبر معظم انقلاب رمان «پس از بیست سال» را «یک عاشقانه‌ی جذاب تاریخی قوی» خوانده اند. ایشان همچنین «پس از بیست سال» را «واقعا یک رمان‌» دانسته‌اند که «خیلی خوب از کار درآمده است.»
رمان «پس از بیست سال» روایتی است تاریخی در صدر اسلام که از دوران امام علی (ع) آغاز و به پس از حادثه عاشورا ختم می‌شود. کتاب سال ۱۳۹۷ توسط انتشارات «شهرستان ادب» منتشر شده و در سال‌های اخیر مورد توجه اهالی ادبیات و منتقدان قرار گرفته است. این رمان در سال ۱۳۹۸ مورد تقدیر جایزه «جلال آل احمد» قرار گرفت و نیز در همان سال توانست جایزه «قلم زرین» را کسب کند. «پس از بیست سال» با بیش از پانزده هزار نسخه فروش از رمان‌های مورد توجه این سال‌های کشور بوده است. این روزها چاپ پنجم این کتاب در دسترس علاقمندان رمان ایرانی قرار دارد.

کد خبر 5296644 مصطفی وثوق کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: رمان پس از بیست سال شهرستان ادب پیام رهبر انقلاب ترجمه معرفی کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امام موسی صدر نقد کتاب موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران محمد مهدی اسماعیلی تازه های نشر بازار کاغذ سوریه کتاب و کتابخوانی انتشارات سروش محمد اسفندیاری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از بیست سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از معلمان در روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • جمعی از معلمان روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان در روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • آیا می شناسیدش؟
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب