Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شرکت دانش بنیان داخلی با استفاده از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی با افزایش تولید و عرضه جک هیدرولیک فرمان، موجب بالا رفتن تیراژ تولید جعبه فرمان هیدرولیک در کشور شده است.

به گزارش ایسنا، یکی از شرکت‌های دانش بنیان در سال ۱۳۷۹ اقدام به تولید پمپ و ادوات هیدرولیکی در صنایع خودروسازی و صنعت کرده است و در کنار آن تولید و عرضه "کنیستر" یا "بخارگیر بنزین" همراه با فرهنگ‌سازی جهت تعویض و جایگزینی آن در خودرو را نیز در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت در سال ۱۳۸۲ با بهره‌مندی از خط تولید خریداری شده از شرکت انتگرال هیدرولیک آلمان موفق به خودکفایی در تولید پمپ هیدرولیک پره‌ای طرح ویکرز در ایران نیز شده است. 

مهندس نظامعلی علی‌نژاد، قائم‌مقام و عضو هیئت مدیره این شرکت دانش بنیان در مورد کارکرد و ویژگی‌های سیستم هیدرولیک فرمان خودرو اعلام کرد: با وجود فعالیت ۲۵ ساله صنایع خودروسازی برای هیدرولیک کردن فرمان خودروهای تولیدی، ۸۰ تا ۸۵ درصد وزنی سیستم فرمان هیدرولیک خودرو شامل شیر مقسم فرمان، جک هیدرولیک و پمپ وارداتی بوده و باقی قطعات نیز توسط شرکت‌های داخلی تولید و تأمین شده است.

وی افزود: ما موفق به راه اندازی خط تولید با خودکفایی بالای ۹۵ درصد جک هیدرولیک فرمان و راه اندازی خط تولید آزمایشی شیر مقسم هیدرولیک فرمان با پیچیدگی در تکنولوژی تولید و سخت افزار مورد نیاز شدیم. تولید کیفی با قیمت و شرایط رقابتی از جمله ویژگی‌های محصول ماست. 

علی نژاد افزود: با شروع تحریم‌های دوره اول استکبار جهانی و محدویت‌های نسبی ایجاد شده مصمم به خودکفایی و داخلی‌سازی مجموعه‌های حساس فوق در سیستم هیدرولیک فرمان خودرو در ایران شدیم، اما به دلیل عدم حمایت‌های قراردادی، مالی، اقتصادی و برنامه‌ای به جهت ایمنی قطعات در خودرو، این مسئله باعث تأخیر و کندی روند خودکفایی شده است. 

قائم‌ مقام و عضو هیئت مدیره این شرکت دانش بنیان در مورد تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی برای ساخت و تولید جعبه هیدرولیک فرمان نیز گفت: صندوق نوآوری برای تولید و عرضه جک هیدرولیک فرمان وام سرمایه در گردش به این شرکت تخصیص داده است که موجبات افزایش تولید و گسترش بازار را فراهم کرده است. این شرکت در تلاش است با جذب مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی اقدام به راه‌اندازی فاز تولید صنعتی شیر هیدرولیک فرمان برای رفع نیازمندی صنایع خودروسازی کند.

وی پروژه سیستم هیدرولیک فرمان را جزو تکنولوژی‌های ‌"های تک" و برتر دانست و گفت: ما موفق شدیم این مجموعه را به صورت ایرانی و بومی ‌تولید کنیم، اما در تولید هیدرولیک فرمان به امکانات و سخت‌افزارهای بسیار مخصوص برای تولید این محصول نیاز داریم که با حل مشکل و جایگزینی آن به صورت بومی امکان راه‌اندازی و توسعه تولید را خواهیم داشت. 

به نقل از روابط عمومی ‌صندوق نوآوری و شکوفایی، قائم‌مقام و عضو هیئت مدیره این شرکت دانش بنیان با اشاره به اینکه مصرف‌کننده نهایی جعبه هیدرولیک فرمان، شرکت‌های ایران‌خودرو و سازه گستر سایپا هستند، تصریح کرد: تولیدات جاری شرکت در جعبه فرمان خودروهای پژو، سمند، پژو پارس و دنا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هیدرولیک صندوق نوآوری و شکوفایی خودرو صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت دانش بنیان هیدرولیک فرمان جک هیدرولیک فرمان خودرو راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، پارس خودرو کاتالوگ جدید خودرو ال ۹۰ ایرانی را با نام P۹۰ منتشر کرد. به نظر می‌رسد تولید این خودرو در ماه های آینده از سوی این شرکت آغاز خواهد شد.

موتور ME۱۶ با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی است که قادر است حداکثر قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر را تولید کند. این موتور به گیربکس دستی ۵ سرعته متصل است.

شک و تردید درباره عرضه اولین خودروهای وارداتی | قرار بود فردا یکشنبه عرضه آغاز شود

فرمان برقی D-Type، غربیلک فرمان مجهز به کنترل سیستم صوتی، سیستم پایش فشار باد تایرها TPMS، رینگ آلومینیومی R۱۵، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و صندلی‌های قابل تنظیم دستی از جمله امکانات این خودروی ایرانی است.

کد خبر 849269 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو خودرو - ایرانی خودرو ايران خودرو

دیگر خبرها

  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تامین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • تولید یک شرکت دانش بنیان برای خودکفایی در تأمین ماده اولیه بنزین
  • خودکفایی در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس
  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر
  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!