Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دفتر رییس‌جمهور در پیامی در گذشت سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی را تسلیت گفت.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رئیس جمهور، متن پیام غلامحسین اسماعیلی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت اندوه بار سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی، موجب تأثر و تالم فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجاهد پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت، عمر پر برکت خود را وقف مجاهدت در جبهه‌های حق علیه باطل، دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب و نظام و اعتلای ایران اسلامی کرد و در جایگاه‌های حساسی چون ریاست ستاد کل نیروهای مسلح و مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا، با روحیه انقلابی و اراده راسخ منشأ خدمات خالصانه و ارزشمندی شد که در خاطر مردم قدرشناس ایران همواره باقی خواهد ماند.

اینجانب ضایعه فقدان این فرمانده متعهد و مردمی را به خانواده مکرم، نیروهای مسلح کشور و هم رزمانش تسلیت عرض می‌کنم و برای این فقید سعید رحمت و رضوان الهی و همجواری با صالحان و برای بازماندگان معزز صبر و اجر از درگاه خداوند بزرگ خواستارم.

غلامحسین اسماعیلی

رئیس دفتر رئیس جمهور

کد خبر 519491

منبع: ایمنا

کلیدواژه: غلامحسین اسماعیلی پیام تسلیت مجمع تشخیص مصلحت نظام رئیس دفتر رئیس جمهور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور با بیان اینکه با هیچ مدیری عهد اخوت نبسته ایم، از برکناری بیش از ۱۰۰ مدیر متخلف و ناکارآمد خبر داد. 

به گزارش ایرنا، حسن درویشیان «رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور» و «نماینده ویژه رئیس‌جمهور برای هماهنگی، پیگیری و اجرای نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد در دستگاه‌های اجرایی»، استقرار گشت ارشاد مدیران را از اقدامات بسیار اثربخش دولت مردمی برشمرد و افزود: گشت ارشاد مدیران، صرفا به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست بلکه به معنای تذکر در جهت اصلاح است. مدیران اجرایی سرمایه‌های ملی کشور هستند که به هیچ وجه با دارایی‌های مادی قابل قیاس نیست. یکی از راه‌های صیانت از مدیران، تذکر دادن است.

درویشیان افزود: در تمام مواردی که احساس کنیم با تذکر امکان جلوگیری از انحراف وجود دارد، اقدام می‌کنیم. در سطوح بالا،‌ میانی و استانی مدیریتی هرگاه به این نتیجه برسیم که مدیری کارآمدی و شایستگی لازم را ندارد، برکنار شده است. اقدام در این حوزه نیز در قریب به اتفاق موارد توسط مدیران اجرایی انجام شده است، در مواردی نیز گزارش خدمت شخص رئیس‌جمهور ارایه و دستور به برکناری توسط ایشان صادر شده است.

وی یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه تحت نظارت خود را شناسایی ساختارها و بسترهای فسادزا برشمرد و افزود: در این راستا پیگیر گزارش‌های متعددی از مراجع نظارتی و دستگاه‌های اجرایی هستیم و از سوی دیگر بسترهای شناسایی شده را به این مراجع منعکس می‌کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد از گشت ارشاد مدیران چه خبر؟

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد