Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران به همراه جعفر شربیانی عضو هیئت رئیسه این شورا و همراهی سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با حضور در مجتمع عروجیان و مرکز پذیرش بهشت زهرا(س) از پروژه های درحال اجرا ، حسینیه عطر یاس و سالن های تطهیر بازدید و با برخی مراجعه کنندگان و همچنین پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) از نزدیک گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: نزدیک به 2 سال پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در شرایط سخت و طاقت فرسایی در حال خدمات رسانی به شهروندان قرار دارند و می توان گفت جهادی ترین کار در مقابل با بحران بی سابقه کرونا تلاش و خدمات عزیزان زحمتکش در بهشت زهرا(س) است.  

وی افزود: مجموعه اعضای شورای اسلامی شهر تهران تلاش می کنیم تا در شورای ششم قدردان زحمات پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) باشیم.

پرویز سروری ادامه داد: جای بسی خرسندی است در طی این 19 ماه شرایط سخت و طاقت فرسا و حضور جهادی شما در خط مقدم مبارزه با بحران کرونا حتی یک مورد فوتی در بین کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) مشاهده نکردیم و این نشان دهنده برنامه ریزی دقیق ، مدیریتی هوشمندانه و رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ها در بالاترین سطح در بهشت زهرا(س) است.

سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در ابتدای این بازدید ضمن تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران برای حضور در سالن های تطهیر مجتمع عروجیان، گزارشی  از 19 ماه تلاش شبانه روزی و مجاهدت پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در مقابله با بحران کرونا ارائه کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 بهشت زهرا بهشت زهرا س سعید خال سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 پرسنل سازمان بهشت زهرا س شورای اسلامی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در  پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. 

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید. 
این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه‌ قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.
اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

محمدباقر قالیباف
رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند